Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo, pěkné, pane Troll:-))

5 0
možnosti
JN

Já i sestra jsme vám daly karmu, ale příště by bylo fajn zmínit v textu trolování, administraci a celé jste to měl správně uzavřít informací, že jedete na ministerstvo. To totiž považuji za moderní trend letošního letního blogérování.

13 0
možnosti
FS

Ježiš, jak víte, že jedu zítra na ministerstvo?! 8-o

Za karmu díky. R^ Ale vrtá mi to hlavou...

8 0
možnosti
Foto

R^ Na trolla dobré dost a ještě o trochu víc :)

8 0
možnosti
FS

Dík za toho trolla, Karle. No, ostatně co jiného bych od tebe mohl čekat, že?

2 0
možnosti
MS

Jů hned bych běžela jetelem a pampeliškami... moc pěkný ;-)

5 0
možnosti
FS

No... ale občas hrozí nějaké to žihadlo. :-) Já to dělám i dnes, už neběhám, ale chodím po zahradě bos. Ale ne tedy přímo dnes, je tu mokro a prší už asi tři dny v kuse.

A díky, Milado.

1 0
možnosti
PU
TS

"Moje oči se zatoulaly výš a našly si devátý div světa: babiččin a dědečkův dům..."

:)))

6 0
možnosti
FS

Týnko, to má být nějaký posměch až výsměch? :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3246x
Obyčejný chlap, "kamioňák", jsem týden pryč a týden doma. Mám zahrádku, políčko, lesíček, ženu, psa a kocoura.
Děkan Fakulty všeobecné kroupologie.