Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DA

D93a58v97i62d 55A90d26l96e55r

15. 7. 2014 14:39

Tak nic, no. Napsal jsem příspěvek do diskuse k panu Hanákovi a do dvou minut zmizel. Tak jej jako spousta jiných taky zkopíruji sem. Tady ruka zbabělcova nedosáhne. R^

"Fíha. Sledoval jsem zdejší dění jenom z povzdálí, ale nestačím se divit, co se tady děje. Nadpis jak z dob Třetí říše, selekce názorů jako z téže doby. Nadpis by klidně mohl znít "Konečné řešení aneb nekompromisní eliminace".8-o Dokonce jsem slyšel, že nechal autor zablokovat účet zdejšímu blogerovi, panu Ottovi Černému! No to už mi hlava nebere. Jak dlouho budou administrátoři mlčky přihlížet tomu, jak tady autor plošně maže cokoliv, co se dotkne jeho ega."

3 0
možnosti
JH

J58a81n 41H62a73n40á76k

15. 7. 2014 18:05

smazal jsem Vás proto, že se mýlíte a jmenoval jste špatnou osobu, čímž jste Vámi zmíněnou osobu poškodil. Všichni přítomní Vás v tom charakterně nechali a zatleskali Vám, tak si to vyhodnoťte po svém. Nemáte zač, názor respektuji a přeji hezký den.

0 2
možnosti
JD

Kopie pro archiv: No abych to nějak ukončil. Vím, že vám tím nespíš udělám radost, ale ve mě jste čtenáře svých blogů a tím pádem i diskutéra ztratil. Už se budu vašim článkům, ať už budou na jakékoliv téma, vyhýbat. 

Vaše včerejší i dnešní blogy a hlavně diskuze mne naprosto odrazují. Přisuzujete si práva, která vám naprosto nepřísluší a ještě je i sám naprosto porušujete. 

Po dlouhé době mohu říct, že jsem přišel na aktuální význam přísloví: "Poturčenec horší Turka". A teď důvody:

1.) Vymyslel jste si pravidla, která si průběžně v diskuzích upravujete jak se vám to hodí.

2.) Obviňujete a mažete lidem příspěvky z důvodů a činností, kterých se sám dopouštíte - osobní útoky, výhrůžky, offtopic příspěvky, trolling. Navíc bezostyšně lžete jak zrovna potřebujete.

3.) Hodnotíte lidi podle toho jak mluví a reagují v úplně jiných diskuzích, které prohledáváte a ještě se tím chlubíte, viz vaše: "oko vidí"  4.) Chcete tady dokonce adminovi nabízet a vytvářet pravidla diskuzí, že mu budete vytvářet nějaký blacklist zabanovaných a vyhlašujete jak budete všechny co se vám nějak zprotiví nahlašovat.  5.) Chcete sám určovat v jakém vláknu a k čemu se vůbec mohu vyjádřit a jestli je to přesně k tématu.  Toto a jistě ještě mnoho dalšího mi jednoznačně říká, že od vás nechci číst nic dalšího neboť vaše chování, jednání i morálka je nějak pokřivená, ačkoli vy sám se chlubíte tím, že chcete morálku vytvářet.  Vím že nebudu sám, takovýmto jednáním si kolem sebe jen budete vytvářet komunikační vakuum a v sobě Kult osobnosti. Chápu, že tento příspěvek zde nezůstane i když se NIČÍM neproviňuje proti naprosto standartním a dostačujícím Pravidlům diskuze blogu IDnesu. Sbohem. J.Daněk

10 0
možnosti
Foto

Výstižný popis :) Hanák je na blogu mé druhé setkání s někým, kdo relativně dobré věci prokazuje medvědí službu ...

4 0
možnosti
VJ

Paní Valíková, musíte mi poslat svůj mail na můj mail, abych já vám mohla odpovědět mailem na ten váš mail. ;-D

3 0
možnosti
Foto

OK, paní Janoušková. V tom případě se nezmiňujte o záležitostech, které nemůžete dokázat. To je také pomluva. Dobrou.

0 2
možnosti
VJ

O jakých záležitostech? (On ten dozor na chodbě nočního domu nebude tak horký ;-))

6 0
možnosti
Foto

J10a30n47a 60M81a90j80o16v26á

14. 7. 2014 23:25

Info k věci. Odhodlala jsem se a vyrazila do diskuse páně Hanáka a napsala mu, že neodpověděl na moje věcné otázky a názory, případně je smazal a byl vůči mně osobní - tedy opakovaně porušil svá vlastní pravidla. Dokonce jsem na jeho žádost napsala, čím tak učinil. On ten vysvětlující příspěvek smazal a následně napsal, že jsem to nevysvětlila a že mne nadále bude mazat.

Kdo z nás je letadlo?8-o

7 0
možnosti
VJ

No nejspíš on a to motovidlo v katolické kápi, co tu tapetuje broukama. ;-D

4 0
možnosti
Foto

Paní Janoušková, pokud se zmiňujete o dehonestující stránce nějakých studentů nějaké školy, pošlete mi odkaz na mail, který mám na blogu. Jinak o ni nepište - je to velmi nevkusné a pod Vaši úroveň. Pěkný večer.

0 3
možnosti
VJ

Já si mohu, paní Valíková, psát o čem chci, pokud zde neporušuji již zrušený Kodex diskutéra. Znovu vám opakuji, že nemám vaši mailovou adresu a že se mi stránka vašich studentů na fb moc nelíbí. To je asi vše. ;-D

6 0
možnosti
Foto

Rád bych viděl idiota, který by se mne in really na základě mého názoru zeptal, zda se cítím dospělý :)

0 0
možnosti
VJ

A co jste jako chtěla mít na mailu? Já váš mail neznám - opakuji již podruhé. ;-D

2 0
možnosti
Foto

J90a21n88a 23M54a95j41o25v13á

14. 7. 2014 23:23

ten odkaz pro ředitele přece.

1 0
možnosti
Foto

J39a28n28a 98M15a14j96o58v96á

14. 7. 2014 22:20

Tak jsem si prošla diskusi a za jednoznačného trolla večera si dovoluji prohlásit mistra Linharta. Přímo ukázkově prudí. Prosím tento postup zanést do učebnic a vytvořit dle této skvělé prezentace metodiku.

8-o

7 0
možnosti
Foto

Připadáte si jako dospělá?

0 2
možnosti
RM

Prosím všechny diskutéry pod blogem pana Hanáka, aby se chovali tiše a nerušili ho. Také prosím pod jeho blogy nic nepište, jelikož by to mohlo být považováno za útok na jeho území. Prostě diskuzi navštěvujte a čtěte si jeho diskuzní příspěvky, kterými vytváří zpětnou vazbu na svůj blog. Děkuji Vám všem a věřím, že tento můj příspěvek pomůže panu Hanákovi k plné spokojenosti.

Tohle jsem uveřejnil v čase 14.7.2014 21:27 pod Hanákův blog. Teď v této chvíli to tam vystupuje pod pseudonymem SMAZANÝ PŘÍSPĚVEK.

Může mi někdo objasnit, jaká pravidla diskuze iDnes jsem porušil?

6 0
možnosti
MS

Idnesácká žádná ;-)

Pouze nějaké z toho tisíce ujetého pana H., tipuji že toto bylo pravidlo 254 žádné vtipy - ani ty, kterým rozumím ....

7 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3246x
Obyčejný chlap, "kamioňák", jsem týden pryč a týden doma. Mám zahrádku, políčko, lesíček, ženu, psa a kocoura.
Děkan Fakulty všeobecné kroupologie.