Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RM

A už mne ten kornuto odmázl :-)

0 0
možnosti
FS

Tohle je honák:

- 273,15 °C

5 0
možnosti
RM

Dal jsem Ti plus těsně nad ní, aby si to nikdo z adminů nevšiml. ;-)

1 0
možnosti
RM

Je prosím možné, aby někdo levicovým právnicky vzdělaným a nadprůměrně inteligentním trollům sdělil, že na frustrace je dobré omévat přirození vlažnou vodou a poté otírat froté ručníkem?

Asi ne. Tak to necháme na jindy. Dobrou noc.

1 0
možnosti
Foto

Na frustrace je především dobré neviset na internetu do jedné do rána a nečíst při tom věci, které člověka evidentně rozčilují. :-)

Zkracujete si zbytečně život.

0 2
možnosti
RM

"Thomas Man:

Myšlenková hloubka se má usmívat. Čím větší hlupák, tím větší kakabus."

Dám to sem jako kopii mého posledního příspěvku, kterou jsem poslal tomu šaškovi.

To se zítra bude Adam řehtat na celé kolo, až bude řešit 2500 stížností JH na české diskutující, kteří nerespektují pravidla JH měkčí než iDnesu. Snad to vemou jednu po druhé a u každé se dkladně zastaví.

2 0
možnosti
RM

Teď jsem na to přišel!

Je to jako německá kultura. Když jsou Němci doma, mají tam stoprocentní pořádek. Ale jakmile se piustěj z řetězu a vyjedou třeba do Čech, tak řáděj po hospodách jako smyslů zbaveni. To dělávali dederóni a byli vždycky poznat v Praze na první pohled.

Stejně tak Hanák s tím člověkem, co nás tady furt obšťastňuje dotazy odpovídajícími jeho inteligenci. Doma si ani nepšouknou, ale venku to jsou borci!

2 0
možnosti
RM

Samozřejmě ne všichni. To bych zase paušalizoval a nechci, aby to tak vyznělo. Tím se zralé generaci omlouvám. Ale ta zlatá mládež. To je ten obraz. Doma utrum, venku bengál.

1 0
možnosti
RM

Abyste už pomalu šel, pane Linharte. Máte les u pana Hanáka, tady jenom drolíte neplechu a provokujete slušné lidi. Máte-li něco k věci, sdělte nám to jednou větou. My k Vám taky nelezem.

3 0
možnosti
Foto

Které slušné lidi?

0 1
možnosti
Foto

Tak jsem chtela prispet se svou troskou do mlyna pod posledni clanek pana Hanaka a smazal me opravdu strelhbite.

Verim, ze zde mne Frantisek nesmaze, ale admini asi ano, jelikoz po precteni tohoto clanku ( 

Výzva všem svědkům a obětem kyberšikany! ) mohu rict pouze jedno:

HANAK JE VUL!

8 1
možnosti
Foto

já bych to zjemnil....řekněme, že je jen zmatenej způsobem financovatelným z Evropského agrárního podpůrného fondu, podkapitola pastevectví a udržování krajiny.;-D

5 0
možnosti
Foto

Vidím, že kolektivní foukání na bebítka způsobená panem Hanákem pokračuje. :-)

0 2
možnosti
Foto

Teda já zírám jakou máte výdrž zabývat se jedním troubelínem. :-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3246x
Obyčejný chlap, "kamioňák", jsem týden pryč a týden doma. Mám zahrádku, políčko, lesíček, ženu, psa a kocoura.
Děkan Fakulty všeobecné kroupologie.