Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RM

Františku, blahopřeji k překonané první tisícovce. Otevření alternativní diskuze proti hohohotrollovi bylo vynikajícím počinem. Myslím, že by Tvoje HoHoHo říkanka mohla být doporučována jako nepovinná četba dětem k tématu svobody slova. Tak jí nepotrať a někam si jí prosím ulož. Stejně tak děkuji všem, kteří Hohohovi "nastavili zrcadlo". Hohoho jenom potvrdil to, co mnozí psali a tvrdili dlouho před naplno se rozběhlou konfrontací s Hohohem. Bonzáctví, udavačství a donášení neřeší problém korupce. Problémem korupce je systémové nastavení moci státu nad občany a vrátí se všem (státní zaměstnace nevyjímaje) jako bumerang.

Jinak jsem si proběhl diskuzi zde a také u pana Jiroudka a také u pana Milana a také u Hohoha. A je to jasné. Svoboda je krásná květina, musíme si chránit a pečovat o ní.

Svoboda nebo demokracie? Svoboda. Ani česká demokracie není svoboda. Potřebujeme konsensuální společnost, nikoliv vládu umělé většiny nad vládou umělé menšiny, čemu dnes říkáme demokracie. Ale s diskuzí pod uvedenými blogy je jasné. Když se nic nebere smrtelně vážně, tak jsou lidé tolerantní a projevují své lepší vlastnosti.

Omlouvám se za vážný příspěvek, ale připadlo mi za vhodné Františkovi poděkovat.

6 0
možnosti
Foto

I42v28o 63C70i81l83i95c57h

17. 7. 2014 0:20

Hm, a já tu tisícovku propás v hospodě ;-( To bude zase voda na Hanákův mlejn, to mi moc rád vyčítá ;-D

4 0
možnosti
Foto

I97v34o 65C95i12l86i54c50h

16. 7. 2014 19:14

Sákryš, teď nevím pod kterým článkem vlastně jsem (ten stejný název mne mate - jo a pro svazáka Hanáka - dal jsem si už panáka slivovice, zase to můžeš použít proti mě, ty abstinente ;-D), není to doufám kyberšikana, stalking či trolling? 8-o Aby mne zase někdo nesmáznul ;-)

3 0
možnosti
FS

Přátelé, kamarádi, spolubojovníci! Vyděržať!

Ještě 32 příspěvků a diskuse bude mít magických 1000! R^ :-)

4 0
možnosti
Foto

J57a10n71a 23M34a70j44o39v57á

16. 7. 2014 19:04

kecáš, fakt?

2 0
možnosti
Foto

http://jiroudek.blog.idnes.cz/c/417781/Chrlici-cistici-mazaci-i-jini.html

Myslím, že mé tykání komukoliv je případně velmi slabou odrůdou hulvátství oproti tomu, jak se zachoval Hanák zde...

5 0
možnosti
RM

Ale mně od Tebe tykání od první chvíle nevadilo. Naopak. Kdyby s tím začal socanský právník, to by byla jiná. Myslím, že je to o typech lidí. Buď se to správně srazí, nebo ne.

3 0
možnosti
RM

Znáte film Ghost Busters - Krotitelé duchů? Taková prča, točil to Ivan Reitman (narodil se v Komárně). Taky Evoluce, Dvojčata, hromady ptákovin. Ale on s oblibou používá ve filmech sliz, proti kterému se bojuje.

No a ten  johohono, ten by mohl v závěru Evoluce hrát tu hromadu slizu, kterou tam rozstřelej šamponem H&S. Rozhovor s Martinou T. nebo Mariánem B. nebo i Karlem B., to jsou skutečné trollské perly. Tedy ze strany johohona.

3 0
možnosti
FS

A honák u svého posledního článku honí a maže a mele dál. Až je to neuvěřitelné, jakou ta entita má výdrž. Něco jako Borgové ze Star Treku.

----------

My jsme Hanákové. Budete asimilováni. Odpor je marný!

3 0
možnosti
Foto

Budeme asi milováni? Nebo asi ne. :)

4 0
možnosti
Foto

Dáme si oblíbené téma nejmenovaného bloggera ...Jak poznat kyberstalkera v diskuzi pod blogem?:) 

Přilepí se do míst, kde se viditelně necítí ve své kůži a kde o něj viditelně nikdo nestojí :) Přilepí své příspěvky na osoby, které o něj viditelně nestojí:) 

Klade rádoby podnětné otázky, mají za účel jediný cíl, povzbudit své ego :) 

Dělá to vytrvale, není schopen si od obsedance pomoci :)

Pravděpodobně často potřebuje froté ručník :)

Znal jsem jednoho, co už potřeboval i plenu :)

6 0
možnosti
RM

Pane Hanáku, umíte jít bez adminů alespoň na toaletu?

Není to vtipné, ale dotaz regulérní.

4 0
možnosti
RM

Chtěl bych jít spát, ale nedá mi to. Já myslím, že ten hošina je nějak spojenej ze Svobodnejma. Vždyť on to prostě musí hrát. Všecko, co dělá, hraje do karet Svobodným. Nejdříve je pomlouvá, hraje si na spojenectví s estébáky a pak přitáhne zájem veřejnosti a od bonzování jí odpudí.

Dejte na mne, tohle je velká hra a nedivil bych se, kdyby byl s Machem jedna ruka!

Hnusný podvod na inteligentní voliče.

0 0
možnosti
FS

Bych to zas s těma konspiračníma teoriema tak nepřeháněl. Je to prostě blb. :-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3246x
Obyčejný chlap, "kamioňák", jsem týden pryč a týden doma. Mám zahrádku, políčko, lesíček, ženu, psa a kocoura.
Děkan Fakulty všeobecné kroupologie.