Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RM

Vypadá to tak, pane Hanáku, že Vám toho v životě hodně schází. Lidé, kteří vědí, že něco mají, nemusí neustále vykřikovat: to je moje, to je moje, to je moje.

Ale moje svoboda slova Vám nepatří. Nepatří Vám svoboda slova kohokoliv z nás. Až si "admini" budou číst naší komunikaci, prostě posoudí. Je to jejich les, nikoliv Váš.

Oni potřebují, aby ten jejich les prosperoval, dával energii. Z Vašeho lesa lítají třísky.

A smažte to, ať si ukojíte ego. Tohle k Vám sedí: mínus dvěstěsemdesátřicelýchpatnáct.

2 0
možnosti
Foto

J95a32n36a 33M95a19j76o61v91á

18. 7. 2014 18:54

Tak MF si mne ruce - je tu rušno :-)

4 0
možnosti
RM

Takže jak na trolly, zamindrákované lidi, hlupáky pachtící se po moci a ubožáky, kteří neumí dělat pro lidi nic užitečného?

Třeba postavit lidem dům, zavést jim vodu, elektriku, napéct jim, ošetřit rány po úrazech, chápat jejich duši, uči je pravidlům cti a úcty, hasit požáry, chránit bezmocné a hlavně dělat práci, kterou si vyberou a která je baví?

Nechat je vyjádřit se v plném rozsahu. Nechat jim to, co se Vám snaží vzít. Nechat je odkopat se až ke kotníkům. Nechat je pokusit se Vám vzít svobodu. Ale ubránit jí.

Možná trochu patetické, ale lidé s totalitními sklony rostou v každé generaci.

0 0
možnosti
Foto

J34a88n90a 64M61a93j18o41v78á

18. 7. 2014 18:53

A toz, Radime, pojďme pomalu dělat něco lepšího..

Pro ty, kdo si pozornost zaslouží

1 0
možnosti
RM

On mne tady Hanák maže, aby se mnou mohl svobodně diskutovat zde:

http://blog2.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A140713_417429_blogidnes

To je bomba!

0 0
možnosti
Foto

J93a13n74a 28M80a92j39o35v94á

18. 7. 2014 18:28

Ano, to je přesně to, co mi tvrdí, že nedělá.Ani jsem nečekala, že to potvrdí tak brzy.

1 0
možnosti
RM

Jano, tak tohle se dá hlásit adminům. Napsal jsem vědomě a zodpovědně svůj jediný příspěvěk o frackovi Hohohoavi (v podstatě jsem citoval své pedagogy ze základky) a redakce iDnes mi smazala jako neslušné. Ale prasátka velká nebo malá, to se na ctihodného advokáta snad ani nesluší. :-)

0 0
možnosti
Foto

J23a29n80a 37M80a45j69o32v63á

18. 7. 2014 18:25

Radime, nestojí mi za to, jen ať to tam visí - když ho baví sprejovat kosočtverce na zeď, já to přetírat nebudu.

1 0
možnosti
RM

Takže ještě jednou, pane Hanáku. Na základě jakých mých konkrétních porušení zákonů a pravidel se pokoušíte o eliminaci mého práva na svobodu slova, kterou mi v souladu s Listinou a Ústavou ČR garantuje MaFra a.s.?

0 0
možnosti
JH

J82a75n 77H58a81n62á55k

18. 7. 2014 18:22

Kdybych omezoval Vaší svobodu slova, težko byste se tu mohl vyjádřit. Stejně tak můžete napsat článek, stejně tak si můžete zaplatit vysílací čas třeba na Madagaskaru a hlásit dokola, že jsem idiot. Vaše svoboda slova není omezena, pouze mi nebudete mluvit v prostoru, který portál idnes přidělil do mé správy, stejně jako bych Vás vyhodil ze svého bytu či pozemku. Za plotem si křičte co chcete.

0 3
možnosti
RM

Fašisté a komunisté pálili knížky a umlčovali své oponenty. Byli to "bytostní demokraté" jako Vy. Báli se svobody slova a opozice. Svoboda slova, svoboda slova, svoboda slova ...

1 0
možnosti
Foto

Svobudu slova má jednotlivec vůči státu.

Ne jednotlivec vůči jednotlivci.

Ale pokud to napíšete ještě 97x, možná vás někdo připodobní ke Göringovi. :-)

1 1
možnosti
RM

Jaká jsou má práva? Fašisté a komunisté vždycky nechtěli nechat mluvit nejdříve ty, kdo jim příliš kecali do jejich práv. Fašisté a komunisté - tedy bytostní demokraté jako Vy -  měli před očima vždycky jenom svá práva.

0 0
možnosti
RM

Další smazaný:

Nikde v pravidlech blogu iDnes není žádné pravidlo, které by opravňovalo eliminaci nepohodlných diskutérů. Žádný blacklist, žádné vyloučení z diskuze, pokud akceptuji podmínky provozovatele. Provozovatelem je MF, a.s. a nikoliv Jan Hanák v jakémkoliv statutu. V této chvíli Jan Hanák omezuje má práva diskutéra v prostoru provozovatele MF a.s.  se dopouští se aktivit, které mohou být spojovány se šikanou, ponižováním, uzurpátorstvím a násilí na diskutujících projevujících se v dobré vůli. Současně pan Hanák svým jednáním může porušovat Základní pravidla Listiny lidských práv a svobod, kde se říká, že nikdo nemůže být vyloučen ze společnosti pouze na základě názoru, barvy pleti, jména, příslušnosti atd.

Tohle doporučuji autorovi blogu číst velmi pozorně.

2 0
možnosti
Foto

J53a18n13a 51M83a29j92o66v32á

18. 7. 2014 17:41

Už se zase maže?

1 0
možnosti
Foto

J96a35n51a 75M15a69j70o50v41á

18. 7. 2014 17:22

No nazdar, co se to tu zas dneska děje????

2 0
možnosti
Foto

Nazdar, preci kdyby se nic nedelo, nebyly by dejiny ;-)

2 0
možnosti
RM

Františkovi Kšírovi:

Františku, vyzkouším Vám pošeptat do ouška: Majitelem pozemku je MF. Ta nastavila pro všechny návštěvníky vstupní pravidla. Honelník Hanák má propachtovanej pozemek a snaží se všem vnutit pravidla odporující vyšším pravidlům. Je to příjemná kolize. Ale předpovídám, že honelník vítězem nebude.

Současně honelník mazáním mého příspěvku omezuje Vaše právo komunikovat se mnou, což odporuje podmínkám, které garantuje majitele MF. Vy máte právo číst moje vyjádření.

http://blog2.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A140713_417429_blogidnes&razeni=time

1 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3246x
Obyčejný chlap, "kamioňák", jsem týden pryč a týden doma. Mám zahrádku, políčko, lesíček, ženu, psa a kocoura.
Děkan Fakulty všeobecné kroupologie.