Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RM

Využiji ještě prostoru vyjádřit se k jedné důležité věci. Něco mi říká, že se na ten náš kohoutí souboj díváte a někteří se možná za ohradou taky sázíte.

Já nevím, co je to být bytostním demokratem. Já jím rozhodně nejsem.

Neuznávám vládu většiny nad menšinou a obráceně.

Líbí se mi domluva, kompromis, respekt. Zvítězili jsem ve volbách? Vlast není dobývání území ve volbách. Vlast jsou lidé, kteří s námi nesouhlasí, berme na ně ohled. Příště ho možná budeme potřebovat my.

Není mi snad nic tak cizího, jako náhled na soužití, který tdy prezentuje jan Hanák. Je zbytečné používat jakékoliv "expresivní" výrazy.

Pane hanáku, nejste schopen obhájit své názory v souboji slov a myšlenek. Jste zbabělý člověk, což není urážka a pouhé konstatování. To mi musí uznat každý admin na světě. Kdybyste byl schopen férové konfrontace, nechováte se tak, jak se chováte. Mezi lidmi, kteří čtou mé vyjádření, je řada vzdělaných lidí, kteří jsou výše uvedená slova schopni měnit v rovnice a vztahy, substituce, integrace, derivace. A nevyskakují si jako Vy. Jsou skromní, slušní a tolerantní. Nemáte z nich nic. Pouze několik cizích slov. Možná ani neznáte jejich význam.

2 0
možnosti
RM

Tak kdo s Vámi ještě mluví? Kdo chce znát vaše názory? Přemýšlíte, jak mne zlikvidovat? Jak je možné, že se Vám povedlo bonzáctvím a udáváním na iDnes a FB odrovnat tolik diskutérů, kterí byli 100 x, ba co dím 1000x kvalitnější než Vy? A stačilo napsat: prosím o proveření profilu. hezky rána do zad. Víte, jak se mi stýská po mnoha lidech, kteří psali krásné příspěvky a Vy, nebo Vám podobní, jste je bonzáctvím utopili?

Byli obohacením diskuzí pro všechny, kteří si je jenom četli místo románů a esejí po večerech. To je ta pravá hodnota blogů iDnes, která snad nemá ve světě obdoby. Svobodné slovo, inspirace, trolling, nekontrolvané vyjádřování se, radost, smutek, pocity, BEZ KONTROLY SLOVA.

Vy jste skutečně velmi zvláštní člověk. Snažíte se lidem brát svobodu.

Já nesouhlasím s mnoha lidma a a jejich názory pod různými články a blogy. Mnozí mne vloženě popuzují, dráždí, burcují adrenalin.

Ale to, co si vážím na iDnes, že mi nabízí svobodnou možnost se znemožnit. Snad jsem jí dosud nevyužil.

Vy ano a to v plném rozsahu.

1 0
možnosti
JD

Veřejně tu přiznávám, že jsem udělal chybu když jsem přistoupil na omluvu pana Hanáka a myslel jsem že opravdu provedl sebereflexi a že to on myslí upřímně.

Během posledních pár hodin jsem se přesvědčil, že jsem se mýlil.

6 0
možnosti
FS

Já mlčím, Jaroslave. ;-)

2 0
možnosti
RM

Jak se díváte na to, že Vy sice mažete mé příspěvky, ale každý má právo se na ně v kopii hned jinde? Může tedy posoudit, co Vám píši a jak zlotřil se vůči Vám chovám. Nebo si myslíte, že dosáhnete stavu, že vše bude smazáno a lidé zapomenou?

Tohle je souboj, Hanáku. Přestaňte moje příspěvky mazat a postavte se k tomu jako chlap.

Jinak každý příspěvek hodím vždy chvilku v předstihu na svobodný blog Františka Smutného. Proč? Svobodná soutěž. Zatím.

0 0
možnosti
RM

Hanáku, uznáváte názory jiných lidí a respektujete zákony této země?

Tak nechte má slova žit! Myslíte si, že by kdokoliv z našich předků, kdyby viděl, co tady provozujete, si s Vámi podal ruku? Podání rukou je důvěra, čest, zodpovědnost a hlavně sebedůvěra.

Nebo by si jenom odplivli? Já si mohu před vámi klidně odplivnout. Sám jste postavil mé morální právo tak učinit.

0 0
možnosti
RM

Nikoho neurážite, pane Hanáku? Domnívám se, že svým chováním urážíte každého člověka, který má v těle zbytek jakékoliv cti.

0 0
možnosti
RM

Za fašismu a komunismu přece platily zákony. Režimní zákony.

Každý, kdo plnil tehdejší zákony, byl kým? Fašisté si nastavili své zákony. Podle Vás bylo nutné respektovat zákony a donášet, bonzovat.

Komunisté si také nastavili zákony. A bylo nutné je dodržovat, donášet, udávat a bonzovat.

Zákon nad právem a morálkou. Zbabělost nad schopností postavit se konfrontaci.

Vrážet nože do zad.

1 0
možnosti
RM

Hanáku, jak si představujete statečného člověka?

2 0
možnosti
RM

Když bychom legalizovali a omluvili termíny jako bonzáctví, udávání a donašečství, legalizovali bychom bezpráví od roku 1938 do dneška n území ČR v plném rozsahu.

Neexistuje žádná omluva tvrzením, že marketingová negativita přitáhne zákazníky. Tohle může fungovat v privátní sféře (ale pod tlakem společenské morálky), ale nelze to tolerovat ve veřejné sféře. Bonzák, udavač, donašeč je nejhorší lidský odpad.

1 0
možnosti
JD

Doporučuji poslechnout celé, zvlášť konec. ;-) 

http://www.youtube.com/watch?v=dzen4MG9GlU

2 0
možnosti
RM

Příšerný pocit. Sorry.

0 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3246x
Obyčejný chlap, "kamioňák", jsem týden pryč a týden doma. Mám zahrádku, políčko, lesíček, ženu, psa a kocoura.
Děkan Fakulty všeobecné kroupologie.