Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jen v krátkosti ...procenta vyplouvají na povrch velmi rychle, dokonce rychleji, než jsem čekal :) 

Pamatuji si na příběh, kdy administrace nechala jednomu člověku pod blogem oslovení, kterým byl dost nevybíravě počastován a které se vyjadřuje například pomocí kosočtverce ...nechali ho tam dostatečně dlouho i po telefonátech dotyčného...než ten příspěvek smazali...a výtečně se bavili tím, jak zuřil, tenkrát ještě bloggeři mazat příspěvky sami nemohli ...

Njn... názor na charakter člověka může administrace vyjádřit...různě...tak jsem si na to vzpomněl, jak tu čtu Ladislavovo příspěvky...a vidím čas, kdy byly vloženy...

5 0
možnosti
Foto

I27v80o 71C17i82l41i37c67h

19. 7. 2014 8:07

Vidím, co u Hanáka od včerejška přibylo a musím říct, že jsem opravdu ve výborné společnosti R^ Já ho budu dál sledovat, budu tam i plusovat, ale psát mu nic nebudu, tolik hrachu doma fakt nemáme, ale k tomu jsem se rozhodl už dávno předtím a ignoroval jsem ho poctivě několik měsíců předtím až do tohoto jeho "trollího" úletu.

Ale pro informaci všem za co konkrétně jsem se na ten jeho slavný blacklist dostal:

IC: "Tak si přečtěte i ta doporučení ;-)

"Kobercový nálet na příspěvky vašich čtenářů vám udělá medvědí službu - ukáže obvykle v první řadě na vás.""

JH: "....(Odpovídat nemusíte pane Cilichu, budete smazán, i s Vámi mi došla trpělivost)."

http://blog2.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A140712_417281_blogidnes&vlakno=66990403 ;-D

2 0
možnosti
RM

Ahoj, dobré ráno všem lidem dobré vůle.

Jsem opět nabonzovanej k prověření identity. Administrace bude chtít kontrolovat občanku. Snad jsem Vás ostatní moc neotrávil. Díky za to, že jsem se s Vámi mohl internetově poznat. radim.mlynarik@email.cz

2 0
možnosti
JD

A je to nějaký problém? 

Já jsem při registraci taky občanku poslal.

0 0
možnosti
RM

Jirásek:

Dále si myslím, že jste neměl pokračovat kompromisním článkem o trollech. Měl jste, dle mne napsat článek tak jak to umíte. Čtivě, zajímavě s humorem. Pod ním by se ukázali nahatí......a

Radim:

Mohl to napsat. Ale asi má dost času na organizaci blacklistů a bonzování. Asi to dobře vynáší. I když jsou lidi, co nerespektují jeho závazná pravidla. Např. já.

Celkem by mne zajímalo, jak by se stavěl k podmínce, že se musí každé ráno přistavit do předklonu, abych mu dobrým kopem zkontroloval stabilitu.

0 0
možnosti
Foto

Už se na něj vykašlete a jděte si radši přečíst Janu. Ona totiž strašně touží po nějakých pořádných trollech, tak se trochu snažte, safraporte! ;-)

1 0
možnosti
RM

Milan Jirásek:

Nooo a to se dočkáte i jiných vyjádření na Váš e-mail.Život je mezi lidma těžký. Na blogu ještě víc. Ne..přeháním ;-). Lidem na blogu nesmíte, opakuji nesmíte , zvlášť když jim chcete vzít "svobodu slova" alá Czech, to znamená vzájemně si nadávat do hlupáků, komoušů, blbců, idiotů, boševiků , do různých zvířat , vysmívat se, vzájemně se špiclovat a další průvodní jevy české "svobody slova", mají to za omezování demokratických principů;-D. Držím palce a dále vytrvejte. Ovšem tu dobře nastolenou cestu, dle mne, jste si pěkně zkomplikoval. 

Mne reakce pod článkem přesvědčilo o jednom. Že je dobré rozhánět se pěstí, když je to třeba. samozřejmě rána pěstí ve virtuálním světě nebolí. A to je škoda.

Radim:

Vy jste fyzickou ránu pěstí asi neobdržel. A to je škoda. My, co jsem blogovali v hospodě před rokem 1989 přímo v prostorách k tomu určených, víme, o čem píšeme. A to byly skutečně naturální podmínky. Myslím, že pod těmi by se někteří zdejší šašci zlomili v pase vejpůl ještě před vchodem do výčepny (blog-room jak ho neznáte). Taky ten váš favorit, ke kterému vzhlížíte od jeho špiček bot. A to už povážlivě nízko.

0 0
možnosti
RM

Milan Jirásek 98670

Hezký večer.

Dle mne děláte chybu, že přistupujete k nějakému kompromisu. však čtete reakce k tomu kompromisu. Lidé kompromis mají za slabost všeobecně. Ba Váš kompromis  Vás v jejich očích zesměšňuje a v případě blogu nepřinese žádné zlepšení. Věřte, lidé na blogu jsou žhavý po krvi ( nepřeháním). Měl jste zůstat zcela nekompromisní ....

Radim Mlynařík 83248:

Mohl nás rovnou nechat postřílet. To by byo dost nekompromisní, Milane. Co mysllíte?

PS: házím naší komunikaci na svobodnou diskuzi bez mazání. Určitě si to rád v případě posunutí pane hanákem pod zákon, obhájíte. PS2: Co tohle je? Svobodná diskuze nebo nacistický režim?

0 0
možnosti
RM

Můžeme prokázat na časové ose, že agresivita pan JL se nápadně shoduje se  zvýšenou aktivitou pana JH. vypadá to tak, že jejich příspvky na web portálu iDnes jsou koordinovány a nesou znaky organizované součinnosti. Samozřejmě požádáme portál o spolupráci a anylýzu aktivit JH a JL. Jak se Vám to líbí, provokatére?

0 0
možnosti
Foto

Alobalové zábaly třikrát denně. A na noc lehat do olověné rakve.

0 1
možnosti
RM

Konec, už ho mám vážně plný zuby. Je to Vaše. ;-)

1 0
možnosti
Foto

J42a92n83a 21M84a10j73o37v64á

18. 7. 2014 21:11

Tak zas někdy na čtenou, mělo to své fajn stránky :-)

0 0
možnosti
RM

Ve většině diskuzí jsem ve sporu s paní Jarou Rank. Domnívám se, že by se měla Jarka na 5 let přesthovat do ČR, aby začla trošku chápat zdejší reálie a reálie východního bloku.

Ale v čem paní Jarce dávám plně za pravdu, je následující. Přestaňte, pane Hanáku, poučovat lidi, kteří byli schopni vychovat ke slušnosti děti. Ukažte nám, jak jste vychoval nebo vychováváte děti Vy.

5 0
možnosti
RM

No a co závěrem, hHnáku? Napíši teď email adminům, jak mám podle pravidel iDnes korektně někoho poslat veřejně do hajzlu. Pošlu Vám výsledek.

0 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3246x
Obyčejný chlap, "kamioňák", jsem týden pryč a týden doma. Mám zahrádku, políčko, lesíček, ženu, psa a kocoura.
Děkan Fakulty všeobecné kroupologie.