Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
10 0
možnosti
PH

Admina taky, ale on je mocinky stydlivoučký.

5 0
možnosti
VP

Jenom technická - čím se to podlejvá? Základ se dělá na másle jako guláš? Je tam majoránka, provenCál, kečup, česnek, oregano, cibule a exotická, čtenářům dosud neznámá květena (bazalka a celer stonkový)?

4 0
možnosti
Foto

Na podlévání by mohlo posloužit magi.

4 0
možnosti
VP

Jsem doslova ohromená! Starý zlatý Páteční receptář se (snad) vrací! ;-DR^

4 0
možnosti
Foto

Chybí Ti tam v troubě blembák některého bažanta z Afghá :))

1 0
možnosti
FF

;-DJe až neuvěřitelný, kde všude Vladimír zanechává kroupu...a ke všemu je skutečný, ne jako Jára..

6 0
možnosti
PH

Já už jsem nad tou jeho skutečností kolikrát přemýšlela (nesmějte se)

Je pravda, že se občas někde vyfotí, vypadá jako z masa a kostí, chodí do práce, má ženu...

Ale já si myslím, že je to android. Má za úkol podmanit si lidstvo. Však jsem to viděla kolikrát ve filmech! EUEU

3 0
možnosti
JC

Ještě si dovolím podotknout, že jste zapoměl na jednodužší recept, a to dva v jednom - Zlatý bažant, výborné to pivo z Hurbanova.:-)

2 0
možnosti
PH

Máte plus za to zhuštění, ale píše se jednodušší. (jednodušší je druhým stupněm vzniklým při stupňování přídavného jména jednoduchý).:-)

4 0
možnosti
SK

Život umělce v kostce a v jediném receptu! R^

4 0
možnosti
Foto

To ovšem vypadá velmi chutně! Jen bych se příště, milý kolego, přimlouvala za vyšší kulturu stolování. Co takhle pěkný kostkovaný ubrus a talíř, nechť Vás Mistr nemá za barbara?!

4 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3246x
Obyčejný chlap, "kamioňák", jsem týden pryč a týden doma. Mám zahrádku, políčko, lesíček, ženu, psa a kocoura.
Děkan Fakulty všeobecné kroupologie.