Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak už jste v soukromu, jak jsem zjistil.

0 17
možnosti
JS

Oprava: v soukromých, jak jsem zajistil

9 0
možnosti
Foto

Takže stručně. 

1.Žádný evidovaný esenbák v tomto státě neexistuje, resp jejich seznamy nejsou veřejné. Seznamy, ve kterých jsme já, jsou seznamy tajných spolupracovníků StB. Jsou v nich vědci, umělci, obchodníci, technici, zahradníci, řidiči, prostě všichni ti, kdo se dostali do styku s cizinci a mohli StB něco sdělit.

2. S tou neanatalií se omlouvám, použil jsem nepřípustnou zkratku, která mohla zmást. NA téma inkubátor, ve kterém ta paterčata byla (ani jsme netušil, že ano) jsme navázal svým dlouhodobým pocitem, že neustále snižovat hmotnost zachraňovaných dětí vede k nesmírným problémům v budoucnosti. Ale stejně mě nikdo nebude poslouchat.

1 14
možnosti
JS

Oprava: nikoliv neanatalií, ale neonatologií

7 0
možnosti
JS

Hustá forma, ale jinak souhlas! Karma! R^

9 1
možnosti
Foto

Jo. A přesně jak je ta evidence u StB, tak to jsem dělal u americké počítačové firmy.

1 10
možnosti
FV

Ostře, ale velice dobře napsáno R^

Mimochodem, zaráží mne to jeho negativní hodnocení paterčat o to víc, že minimálně v TV na mne ti rodiče působili slušným dojmem běžných občanů jako jsem já nebo Vy. Asi bych takové předjímání trošku možná i dokázal pochopit v případě, že by se ty děti narodily do nějakého gheta. Ale takhle? 8-o

8 0
možnosti
FV

PS: Myslíte, že je rozumné takto vytrubovat svoji adresu? Pan Hermánek se zcela jistě nedostaví, ale mohlo by to přilákat jiné extrémisty ;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3246x
Obyčejný chlap, "kamioňák", jsem týden pryč a týden doma. Mám zahrádku, políčko, lesíček, ženu, psa a kocoura.
Děkan Fakulty všeobecné kroupologie.