Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ti "extremisté" s teleskopickými tyčemi a samopalem nebyli nijak označeni (úředně). protože byli "na straně" Oděnců a policie tvrdí, že bylo vše zákonné jestli se nejedná o novou formu pomocných sil naší čacké policie - Demokratické občanské lidové milice.

6 0
možnosti
VT

Nemyslím si, že by lidé nutně museli být nějakými zvlášť schopnými řečníky aby diskutovali se zástupci odpovědných orgánů. Domnívám se však, že lidé odpovědní za situaci by měli být na takové výši aby dokázali vysvětlovat co a jak řeší. A myslím, že to zde chybí. Řekl bych, že vlastně žádné smysluplné řešení nenabízí.

A aktivisté živení z peněz daňových poplatníků mají těch smysluplných řešení ještě méně.

A já doufám, že se budeme ptát jak a kdo čerpali tyto prostředky a jak je využili. Jak a proč odpovědná osoba rozhodla tak jak rozhodla. A ta bude mít co vysvětlovat.

12 0
možnosti
VT

Patří pod vlákno paní Mojžíšové.

0 0
možnosti
Foto

Hele, nechcete už toho nechat?? Já se ani nedivím, že to u vás vypadá tak jak to vypadá. Jednáte s tou radnicí jako sedláci od Chlumce.Už dost, zbytek republiky to pozvolna přestává zajímat.

1 14
možnosti
VT

Paní Mojžíšová možná by jste měla mluvit za sebe. Mě to třeba zajímá. Ale Vy mluvíte za celý zbytek republiky. To jste se za ní rozhodla mluvit sama?

A možná až se jednou budeme ptát některých lidí na odpovědnost tak to bude ještě zajímavější.

16 1
možnosti
FS

Františku, všiml jsem si v diskusích, že to vidíme a cítíme podobně. Díky. A i za vaše odkazy, které jsem leckde zahlédl.R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3246x
Obyčejný chlap, "kamioňák", jsem týden pryč a týden doma. Mám zahrádku, políčko, lesíček, ženu, psa a kocoura.
Děkan Fakulty všeobecné kroupologie.