Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)R^

Pozdravujte kamarádku.:-)

6 0
možnosti
JR

J61a38r69a 49R30a31n25k

7. 7. 2013 18:34

Majova by mela nosit v kapse "treats", takove psi susenky ve tvaru kosticky, za kazdeho padleho jednu kosticku!!V

2 0
možnosti
JD

J95a62n 53D45ě43d

7. 7. 2013 15:30

Ano i nám na našem sídlišti zajišťují naše německé ovčandy svatý pokoj... Romové z nějakého důvodu vždy přecházejí na druhý chodník. Což kvituji...

8 0
možnosti
MK

Já mám Labradory a ti nesnáší černé psy. Tedy s vyjimkou černých Labradorů. Proč, to nevím. Asi se zeptám Kocába a úřadu pro začleňováníR^

9 0
možnosti
Foto

To neni vtip, cerni psi jsou opravdu casto napadani. Nevim proc, je to tak. A pak, ze jsou psi barvoslepi.

4 0
možnosti
Foto

Oni takovi agresori jsou zbabelci, me jednou tady v Bonnu pronasledovali hole lebky, protoze podle prizvuku poznali, ze nejsem Nemka. Mela jsem tehdy z utulku dalmatin-labrador mix, ktereho jsme si dovezli, kdyz mu bylo uz 9 let a perfektne se u nas zabydlel. Cuchal taky nekde v krovi a jak zjistil, ze mi nadavaji, vyritil se s vycenenymi zuby. Meli jste videt, jak se ti mladi muzi rychle stahli a ztichli. Bylo jich 6 a meli strach pred jednim psem! Dalmatin na obrazku je taky z utulku, je mu 6 a mam ho ted 8 tydnu. Moc zdravim a diky za prima blog.

9 0
možnosti
SL

Zdravím Vás Františku, po dlouhých úvahách jsem se rozhodla, že ten svůj účet zatím mazat nebudu...a budu z povzdálí sledovat, co se tu děje dál...jinak za blog samozřejmě karma a díky za Vaší podporu. Mějte hezkou neděli ;-)

15 0
možnosti
FS

Stáňo, budu rád, když se tu občas virtuálně potkáme. A díky.

0 0
možnosti
JS

Máte pravdu. Psi z nějakého důvodu cikány nesnášejí a na druhé straně, pokud se objeví pes, cikán prchne. Pod pojmem cikán nemám na mysli Roma.

9 1
možnosti
Foto

Psi nejak umi ocenit povahu cloveka, poznaji hodne a zle a nektere lidi nemohou citit.

13 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3246x
Obyčejný chlap, "kamioňák", jsem týden pryč a týden doma. Mám zahrádku, políčko, lesíček, ženu, psa a kocoura.
Děkan Fakulty všeobecné kroupologie.