Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FS

"Máme" už skoro 15%. Jednoznačné vedení! :-)

2 0
možnosti
AAP

Naklikáme i z práce, z domova, od rodičů, babiček, dědečků [>-]

2 0
možnosti
IF

To záleží i na Vašem hlasu :-P

1 0
možnosti
Foto

Jůůů8-o, já se rdímV:-) a děkuji. Ale mám strach a pocit, že on nám to brzy nějaký zdejší admin ukáže...;-(

2 0
možnosti
IF

I kdyby ;-) Teď už prostě nezastavitelně jedete R^

1 0
možnosti
Foto

Přesně, už mě ty kolovrátkový hospodský analýzy politiky taky nuděj. Trochu života to chtělo R^

5 0
možnosti
AAP

Františku, 100% souhlasím. Dost bylo Nečase, jdeme se semknout a podpořit našeho milovaného kolegu! ;-DR^

2 0
možnosti
FS

To je ono! Máte plus Teda pokud mu to skutečně naklikáte.R^

PS: Zatím v soutěži vedeme.

2 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3246x
Obyčejný chlap, "kamioňák", jsem týden pryč a týden doma. Mám zahrádku, políčko, lesíček, ženu, psa a kocoura.
Děkan Fakulty všeobecné kroupologie.