Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LS

Vy jste nějakej cimprlich, pane Smutný. Buďte rád, že vás i vaši ženu multikulturně obohacuje romské etnikum. To jste nečetl, jak v sobotu zpívali a tančili a mávali s transparenty?

14 0
možnosti
MS

Řekněte ženě, ať změní místo. Jinak vám to zničí i soukromý život.

Já bych tam na rozdíl od vás nevydržel ani dva dny. Natož týden nebo dvacet let. :-)

19 0
možnosti
FS

Já jí to říkám furt, ale neposlechne. Ono to také není jednoduché, změnit místo v ČB ve školství.

2 0
možnosti
PP

Pane Smutný, náhodou jsem také "Budějičanda". Svoje děti bych do školy na Máj nikdy nedala. Vaší paní bych doporučila, ať změní působiště.

Pro paní Hrubou: Ano, ty předzahrádky tam skutečně jsou, je to v přízemí, původně to bylo zamýšlené jako byty pro vozíčkáře. Ale jak vidíte, žádní vozíčkáři tam nejsou. Je mi z těch Budějic už špatně. Komunisti sestěhovali cigány z Palačáku a ostatních "ghet" na Máj, současní zastupitelé v tom pokračují. Mám na Máji sestru. Bojím se tam zaparkovat, bojím se i o ni a radím jí se odstěhovat. Ovšem ona žádný sociální byt s předzahrádkou nedostane, že? :-/

19 0
možnosti
Foto

Mírně bych to opravil Ty Cikány z Palačáku neodstěhovali komunisti. Ten masivní přesun začal až v roce 1994.

8 0
možnosti
IH

Sociální byty s předzahrádkou? Ach jo.....

15 0
možnosti
FS

Je to tak. viz. paní Pondělíčková výše. Ale je jich jen několik, ne zas moc....:-)

0 0
možnosti
IF

Jasná KARMA pane Smutný R^ Jen jsem zvědav jak dlouho ten článek vydrží ;-) Dotýkati se pravdivě nedotknutelných i takto virtuálně je zde přísně zapovězeno ;-)

18 0
možnosti
FS

Díky. Ale nevím, proč by "nevydržel". Všechno je do puntíku pravda. To se nesmí psát? ;-)

1 0
možnosti
DZ

Vaše paní musí být hodně statečná a odolná žena. Obdivuji takové a držím palce k dalšímu boji, který dočasně končí až o prázdninách.

21 0
možnosti
FS

Děkuji za ženu. Ona je opravdu statečná a odolná, důkazem toho je, kromě jiného, že žije se mnou. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3246x
Obyčejný chlap, "kamioňák", jsem týden pryč a týden doma. Mám zahrádku, políčko, lesíček, ženu, psa a kocoura.
Děkan Fakulty všeobecné kroupologie.