Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Propásla jsem básničku:-( Než jsem se k ní dostala, stáhli ji.

0 0
možnosti

Odkaz je v diskuzi pod ní.

0 0
možnosti

Ahoj, Ivo,

na diskuzích iDnesu se všechno točí kolem Ukrajiny. Jsou tam Off-Topic nebo nejsou? Žádná zábava. Honák už dlouho nenapsal nic, ším by popudil polovinu populace.

Vyzkoušel jsem mu dnes poslat reakci na jeho diskuzní příspěvek ve znění:

"Proč by měli na pár trollů doplácet korektní diskutující? K věci nic nemáte?"

Tímto příspěvkem:

";-D?R^"

Chtěl jsem tím říct, že mne:

1. baví pozorovat diskuzi mezi Jarou Rank 2. nepochopil jsem, co reakcí kolega Hanák míní 3. je mi potěšením sledovat konstruktivní moderaci diskuzí na i Dnesu

Přemýšlím, jestli je soubor znaků možné považovat za trollování. Možná bychom si mohli zahrát na Flash Mob na této diskuzi: http://blog2.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A140814_422024_blogidnes

Lidé dobré vůle se mohou připojit. Dávám v kopii na lidi dobré vůle. :-P

0 0
možnosti
Foto

Diagnózu už jsme si stanovili jinde, takže se jen přidávám s gratulací. Co bych Vám tak... a jo: V

A tak, přece Vás neošidím! VVV

3 0
možnosti

Líbí se mi to tady. Pod odborným článkem odborná diskuze, žádné ótéčka nebo téóčka. Je vidět, že autor má za sebou dostatečně velkou smečku odborníků. ;-)

6 0
možnosti

Pěkné, trocha něhy a romantiky plus naděje.R^

3 0
možnosti
Foto

I76v69o 78C81i36l68i41c64h

15. 8. 2014 9:20

Pro mne osobně jedna z nejoblíbenějších knížek R^

0 0
možnosti
Foto

Jó Boris, ten starý mlsný kocour!

3 0
možnosti

R^... to je tak romantický, že jsem uronila ... karmu;-)

Jo a kocour Vám říkal, že máte jít na to kafe, my kočky známe kocouří řeč.;-D;-D;-D

7 0
možnosti

Díky za uronění karmy. Ale v té kočičí řeči se myslím mýlíte. V tom "mraauuu, vreeeee, uurrru" jsem cítil jisté pochybnosti, možná až varování. :-)

1 0
možnosti
Foto

Dobré ráno, konečně zase něco, co se hezky čte! Díky, zahradníku, a pozdrav zrzkovi ;-)

6 0
možnosti

Borisovi vyřídím zítra, mému Myšákovi jsem to už řekl a zavrněl.

A díky, slečno Trojská.

1 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3246x
Obyčejný chlap, "kamioňák", jsem týden pryč a týden doma. Mám zahrádku, políčko, lesíček, ženu, psa a kocoura.
Děkan Fakulty všeobecné kroupologie.