Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Volal mi přes družici pan Kovanda. Vladimír se prý poděkoval za krásné verše přímo jemu - emailem. Přepis zprávy mu donesl z naší ambasády v Nepálu sám šerpa Tenzing Norgay III. - vnuk prvního pokořitele Džomolangma.

1 0
možnosti
Foto

za Vladimíry se připojuji k zdravici mistrovi i V.T.G. jen Putina mimoř. vynechám.....v návalu zdravic by ta moje stejně zapadla;-)

4 0
možnosti

Vše nejlepší i Vám, milý Vladimíre. I VTG.

Putina i Remka taktéž vynechám a Vladimíra Iljiče by už to stejně nezajímalo. :-)

4 0
možnosti

Joj, to je krásňje blahoprijaňje;-) Aj slzisko som potlačil, ach

5 0
možnosti

Aj, Vlado sa nieponáhlá. Vraj si púšťiá '' päť dieckich otrokiň'' zo záznamu ;-)

Zdravím Kovandovcov.R^

Garma V

4 0
možnosti
Foto

Tak podľa mňa to od toho chalana nie je pekné. Neverím, že sem aspoň zo krovia nenakúkol, avšak stanovisko neposkytol žiadne. To ja by som za také pekné želanie teda poďakovala!

5 0
možnosti

Pan Kroupa má problém s tím, že mluví, když by měl raději mlčet a mlčí, když by měl mluvit. Teď právě promeškal příležitost ukázat, že není suchar. ;-)

5 0
možnosti
Foto

Som dojata. Byly časy, kedy boli niektorý ludia na Vladimíra zlí, až - nebojím se to napsat - oškliví. Ale takto, ruku v ruce a posilneni prostriedky, teraz ste opravdovdí muži. Kéž bych aj ja mala raz takých kamarátou. Priatelia, kamaráti! Toto je ciesta ku láske! Aj Tina pod vlivom Marihuána musí súhlasiť. Blahoželám!

2 0
možnosti
Foto

Prepáčte, samozřejme se jedná o vpliv, nie o vliv.

1 0
možnosti

Také já chtěl jsem zde napsat své přání,

bohužel nemohu, při první větě

chytlo mě po kafi ukrutné s....,

a trpím zkroucený na toaletě!

2 1
možnosti

Iba taká malá vec - mali stě mu do perexa nahrať aj fotky jeho obľúbencou Vladimiěrou - Lenina, Remka a Putina. ;-D

1 0
možnosti

Já sa něbojím napísať, že nám všetkým pán Kovanda vel´mi chýba želám si, aby sa čím skuor z Tibeta vlátil domov! A důfam, že sa mu pan Vladimier za takéto krásne želanie verejně poďakuje.R^

7 0
možnosti

Už stě niěkedy viděli, že by sa poďakoval? ;-D

1 0
možnosti

Také se přidám s voničkou přání! ;-D

"Pán Krúpa trojjediný, veď vy mátě dněska meniný! 

Vkadimiěr, ja prichádzam želať vám, 

konktrétno ja osobně a sám, 

k tým vašim slávným meninám 

a pokloniť sa kvetinám."

5 0
možnosti

Dnes má ovšem svátek Vladimír, nikoliv Vkadimír. Být panem Kroupou, jistě bych si toto přehození písmenek vykládala všelijak!:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3246x
Obyčejný chlap, "kamioňák", jsem týden pryč a týden doma. Mám zahrádku, políčko, lesíček, ženu, psa a kocoura.
Děkan Fakulty všeobecné kroupologie.