Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Napsat to česky, není to ono.:-)

1 0
možnosti
Foto

Nice wonderment, my bitter clown,

it's beautiful, on it I swear,

with admiration I bow down 

finest of my hats that I wear. 

:o]

4 0
možnosti

bitter clown.... to si pan Smutný nezaslouží! :-)

1 0
možnosti

Co na to říct? Jste prostě machr. Kam se na vás hrabe Mistr. Nezmůžu se ani na odpověď, tyhle verše mi dlouho budou ležet v hlavě.

3 0
možnosti

Vy jste ještě víc větší machr, Karle. Napsal jste mi krásnou báseň.

2 0
možnosti
Foto

Velmi sofistikované verše, a jak z nich srší Vaše dobrosrdečná povaha, Františku! "You took my empty brain, you took all drops of rain" je úplně nejvíc nejlepší!

2 0
možnosti

Mně se nejvíc co líbí:

"I vomit like a drunken bitch

which cannot find the switch"

Jsem trošku cyničtější. A pak ten čokl na konci, také jsem ho jednou nemohla najít, Zapomněla jsem ho přivázaného na vodítku u krámu. :-)

2 0
možnosti
Foto

Lodee Ip Founs Outl howr denf people thinik in thermp of tcheir “imner boice”. It tumns ouk, thlis vabies sonewlat froch deaf person tron dranf person

0 0
možnosti

Hurá, konečně jsem to asi pochopil:-)

1 0
možnosti

Pane Smutný, vy jste popleta. Tedy POETA, chtěla jsem říct! EUVR^

5 0
možnosti

R^ Teď ještě, aby k tomu Vladimír vydal vyjádření, stanovisko či otevřený dopis.

0 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3246x
Obyčejný chlap, "kamioňák", jsem týden pryč a týden doma. Mám zahrádku, políčko, lesíček, ženu, psa a kocoura.
Děkan Fakulty všeobecné kroupologie.