Diskuse

Výběrové řízení na česko-romskou vlajku

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mě se chce BLEJT  nestačí,že žijou z našich daní,ještě,budou provokovat,Ať to ti slováci,co tu nejsou doma jdou zkusit na Slovensko,tam žijí ve slumech,chtěli se dělit,tak ať se tam vrátí a vyrábí pastičky .Mám několik známích cikánů (sami tvrdí,že nejsou žádní romové) a jsou to slušní lidé,ale toto je sebranka která nemá obroby.Jediná věc co jim pomůže je UZI 9mm.

0 0
možnosti
Foto

romská vlajka se ale celkem povedla...to víko od kanálu jim sedne...a jako hymnu bych modifikoval: Kde poklop můj, kde poklop můj;-)

0 0
možnosti

No jestli je to taková první vlaštovka - krůček k tomu, že cikáni budou mít svůj vlastní stát, tak to přece není až tak špatnej nápad, ne?

Já bych na ně dokonce přispěl ze svýho - ale vlastně to už dost dlouho dělám, žejo.

0 0
možnosti

Jen přemýšlím, jestli je to hodně blbej vtip nebo ještě horší realita... Snad ti Romové žijí (bohužel z našich daní)v Česku, tak by měli ctít symboly tohoto státu. Připadá mi to jako další veletunel ve prospěch menšin a multikulti!

0 0
možnosti

Cikánům-Romům by to mohlo projít ale nám Moraváků by se vysmáli ve všech TV v hlavních zprávách kdybychom s měčím podobným přišli. Jen na okraj nemám rád rasizmus. A hlavně cikány-romy a nově i politiky.

0 0
možnosti

Vzhledem k tomu, že naše společnost je k rómské menšině značně xenofobní a rasistická, domnívám se, že tento návrh nemá žádnou šanci na přijetí! Domnívám se však, že pokud by se skupina našich spoluobčanů prosazující tento návrh nechala vystřelit třeba na Mars, nebo Venuši, tak vzhledem k poměrně řídkému osídlení těchto končin by měli reálnou šanci svůj progresivní návrh většinově prosadit. Zvláště pokud by s sebou vzali všechny rómské spoluobčany!!!

1 0
možnosti

Šup nahoru do seznamu diskusí. :-)

0 0
možnosti

S velikým Smutkem vám oznamuji, mým národům, že související článek, zmíněný dole, již neexistuje. Byl prý příliš rasistický.  Asi se půjdu dobrovolně přihlásit k obecnímu rasovi, aby mne za má zvěrstva utratil.

1 0
možnosti

Nechtějí mě utratit, psal jsem adminům a nic. Co si teď počnu... rasista bez rasa...

1 0
možnosti

J94o34ž72o 21V18a63š92e85k

21. 7. 2013 21:22

Když už si Češi jednou nechali československou vlajku, tak ať ji laskavě neprzní nějakým doplňkem alá MORE. Romové stejně nejsou Romové, ale cikáni, romsky často ani neumí, identitu nemají jasnou, ale bude se pořád vymýšlet něco "kocábodžamilovského"... běžte s tím k šípkuVVVVVVVVV

3 0
možnosti

Tak tohle už je moc.

6 0
možnosti