Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

A ještě lepší diskuse;-)

1 0
možnosti
FS

Pamatujete, že, milý doyene? :-)

0 0
možnosti
FS

Tady jsem se taky krutě provinil. Nabádám p. Kroupu k loyalitě a za dobrotu na žebrotu!

Moc hezké, pane Kroupo. Akorát byste se neměl odkazovat na hovinky..cz ale na iDnes, svůj domovský server. Buďte přece loajální, ne? Ale stejně vám dávám plus. Za váš krásný sen.

To já mám sny naprosto děsivé, kolikrát se probudím uprotřed potemnělé noci, za svitu luny a vytí vlků a chvěji se hrůzou.

0:43 13.6.2013

2 0
možnosti
PK

R^ jste dobrej, si vás založim ;-)

1 0
možnosti
FS

Máte plus, milá Petro.:-)

2 0
možnosti
TS

To je ale švejkovinka! ;-)R^

4 0
možnosti
FS
Foto

Smazán nebude. Tady je už pár dní Babišovo a ten je velkorysý.

2 0
možnosti
FS

Myslíte, že Babiš rozhoduje o každém blegýřovi? :-)

1 0
možnosti
Foto

já zase děkuji cenzorům, že tak pečují o čistotu mé duše a zbavují mě ošklivých výrazů jako: parazitomilové, líbači politického recta či naprosto nepřijatelný poloblb.....který už svým pojetím zůstal s pravdou tak nějak na půl cesty. Ať žije multikulturní, sociální a verbální hygiena...huráááá.

;-)R^

9 0
možnosti
MK

;-D;-DR^ Mně je tak horko, že se zmohu jen na emotikony. Větší proslov jsem si dovolil jen u Křepelkové;-(, ale radost z toho mít nebudeV

7 0
možnosti
MP

čert vem Haška...   CENSORED ..  R^ Samozřejmě karma vám (i když asi dlouho nevydržíte) a palec dpolů pro hlupce. Idioti všech redakcí - spojte se !

5 0
možnosti
FS

Na Haška mi tedy nesahejte, Martine. Je spolu s Čapkem v top ten "mých autorů". Ale díky. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3246x
Obyčejný chlap, "kamioňák", jsem týden pryč a týden doma. Mám zahrádku, políčko, lesíček, ženu, psa a kocoura.
Děkan Fakulty všeobecné kroupologie.