Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já učím na praktické, takže to tam mám trochu početnější, ale Vaši ženu chápu . Taky jsem šla do praktického a speciálního školství plná ideálů a když jsme si četla zprávy neziskovek, jak mezi učitelkami prakt. škol je nejvíc rasistek, tak jsme byla pohoršena . No dneska už vím, že nejde o rasismus , jde o zkušenost. BTW: Jedna moje kolegyně je Romka a já jsem na ní neskutečně hrdá , ale jinak  to etnikum má opravdu své vzorce chování a občasná bílá vrána opravdu není potvrzením toho, že jsou Romové stejní jako my, naopak, je tou vyjímkou potvrzující , že opravdu plošně stejní jako my nejsou

3 0
možnosti

Můžu jen podepsat váš příspěvek.

2 0
možnosti

Dnes Policie obklíčila a prakticky uzavřela tisíce lidí na naměstí, nad městem lítal vojenský vrtulník, idnes uzavřela diskusi pod článkem:

http://zpravy.idnes.cz/druha-demonstrace-proti-romum-v-ceskych-budejovicich-pd2-/domaci.aspx?c=A130706_102941_budejovice-zpravy_kol

Zajímavé, že?

4 1
možnosti

Opravdu zajímavé, Františku. Ono už z blogu je vidět že máte problémy s počty. Což může být u kamioňáka trochu problém. Když jedete z Plzně do Olomouce, také pak vyprávíte, že jste najel tisíce km? A co na to říká zaměstnavatel?

1 6
možnosti

P15a80v80e89l 12K19u71l74a

4. 7. 2013 19:11

Pane Smutný, a jak se jmenuje vaše žena? Podíval jsem se na internetové stránky školy kde "učí" a nikde žádná Smutná a dokonce ani žádná Martina, od školníka až po ředitele? Navíc za těch dvacet let praxe bych jí věkově tipoval spíš na vaši matku, pokud ovšem vaše fotka není dvacet let stará.:-/

http://www.zsmaj.cz/

2 10
možnosti

J90o12ž22o 23V76a86š31e21k

4. 7. 2013 19:42

Smutná být nemusí, dnešní ženy si nechávají příjmení svoje nebo... a třeba nechce napsat její jméno, protože nemá zájem, aby ji někdo pak obtěžoval za tento článek, který sice nenapsala, ale dala k němu inspiraci. Nevím, proč kontrolujete údaje, každý kdo žije v Budweisu a zná Máj, vám potvrdí, jak se věci mají. Kádrování vám zůstalo asi ze staré doby, soudě dle fotky jste zažil komouše....

14 1
možnosti

R^ velice pěkně napsaný blog.

Vaší ženě držím oba palce, aby to na té škole nedopadlo jako v některých slovenských, kde se učitelé budou brzy nejspíš i ozbrojovat :-(

10 1
možnosti

Ještě mne tak napadlo - nevíte, na jakém základě se v ČB přiděluje ono sociální bydlení? Zda je možné takové nájemníky při nedodržování podmínek smlouvy (např. ničení bytu, či časté rušení nočního klidu atd.) vystěhovat, nebo zda ho mají takzvaně na xicht a tedy prakticky na doživotí? 

Protože, jak zde zmínila paní Pondělíčková, byli ty byty adaptovány pro handicapované, tudíž do nich město jistě investovalo značné prostředky z rozpočtu a nechce se mi věřit, že by o takové bydlení postižení nestáli....

1 0
možnosti
Foto

Hezký. Prostě takhle to je a závěry ať si každej vyvodí sám. R^

8 1
možnosti

Ano, tak to prostě je, a obávám se, že nejen na Máji :-/

3 1
možnosti

J39o38ž43o 19V37a92š17e79k

1. 7. 2013 22:06

Máte statečnou ženu a dávám karmu. Je to prostě jednoduché, bez okras, bez zbytečného slovíčkaření. Tak to je. Bohužel. A Kocábisté, kteří melou o tom, jaký přínos má jistá kultura, tanyny a zpěv, ať se jdou...víte co.

14 1
možnosti

A další laciný protiromský článek. Nestydíte se, pane Smutný? Oni si to romové nevybráli, mít jinou barvu kůže. A ta vaše česká společnost jim zrovna nepomáhá proti nějakím těm náckům a razistům.

3 28
možnosti

Možná je to na Vás až příliš složitá úvaha, ale o jejich barvu kůže vůbec nejde. Jde o jejich standardní chování a životní filozofii. Kdyby šlo o barvu kůže, tak by první na řadě musela být vietnamská menšina, ne? Popřemýšlejte proč tomu tak není.

23 0
možnosti
Foto

Bydlel jsem v Budějovicích v Pětidomí do roku 1960. cikáni tehdy ještě kočovali a do Budějc se vraceli se svými povozy někdy v listopadu a zimu trávili v nějaké pískovně mezi Štrohofem (Slaměný dvůr - byl za války vybombardován) a Mladým. To šla od domu k domu informace, jsou tady a co se skladovalo na schodišti (boty, deštníky atd.) se přestěhovalo za dveře. Nebyli drzí jako teď, žili v maringotkách a kradli tak nějak v mezích. Kdepak aby si dovolili ukrást kanálovou vpusť a prodat ji ve Sběrných surovinách.

12 0
možnosti

Pane Smutný, máte karmuR^. Žena je statečná, má krásnou práci, přeji jí vše nejlepší!!

V CB jsem se narodila, mám tam spoustu známých. Ty byty s předzahrádkami taky nechápu.

Vlastně Máj hned navazuje na Čtyrák, tam mám kamarádku, bydlí v krásném rodinném domku. Když ho její rodiče stavěli, o cikána nezavadili. Nikdo nemohl tušit, že přijde revoluce, o polorozpadlé domy, kde dříve cikáni bydleli, projeví zájem město a jiní lidé a cikáni se vystěhují na Máj. Je to hodně nefér vůči těm lidem, kteří tam žili, že cikány přesunuli na jedno místo.

15 0
možnosti

Díky moc, paní Ondrová. I když o té "krásné práci" si dovoluji - po těch letech - trochu pochybovat.

Já na Máji bydlel deset let, chudák "ta moje" tam učí dodnes.

2 0
možnosti

Karma Františku.

Sídliště Máj znám dobře, kdysi dávno (1992) jsem ležel v Budějcích po autonehodě a seznámil jsem se se zdravotní setřičkou, která tam bydlela. Jmenovala se Evička. No, dnes už z ní bude také stará bréca. ;-D

8 0
možnosti

Díky, Martine. btw, setřičky z budějickýho špitálu jsou vyhlášené rošťandy. :-))

1 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3246x
Obyčejný chlap, "kamioňák", jsem týden pryč a týden doma. Mám zahrádku, políčko, lesíček, ženu, psa a kocoura.
Děkan Fakulty všeobecné kroupologie.