Ženy a dívky, podporujme se navzájem - diskuse

Blogerce Hoffmannové se zřejmě udělalo nevolno a maže v diskusi většinu příspěvků. Prostor pro diskusi k jejímu článku - bez mazání - jsem se tedy rozhodl otevřít zde.

Původní "diskuse": http://blog2.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A140906_425374_blogidnes

Článek: http://hoffmannova.blog.idnes.cz/c/425374/Zeny-a-divky-podporujme-se-navzajem.html

Jste vítána i vy, Hoffmannová, tady vás nikdo nesmaže. Tu ostudu, kterou jste si nadrobila, už z vás ovšem také nikdo  nesmaže. Ten z ostudy kabát se vám bude těžko svlékat. A ty rolničky na vaší čapce budou cinkat ještě hodně dlouho.

Dovolím si citovat Jaroslava. Haška, závěr povídky Interview s panem cenzorem.

(Karikatury 3/43, 11.12.1911) :-D

Vzal se stěny velkou tužku, která jako ozdoba visela pod obrazy, a pravil: "Podívejte se na tu tužku. To je všechno. Takový chlapík má inkoust a péro, ale já mám tužku, setsakramentskou tužku. S tou to všechno rozpráším, přeškrtám a já je naučím, jak s nimi zatočím."

Opustil jsem ho rychle, poněvadž mně tou tužkou šermoval pod nosem a já jsem viděl, že by mne bez milosti také s ní přeškrtl.

Tak prosím, máte volné pole.

Autor: | úterý 9.9.2014 15:24 | karma článku: 12,52 | přečteno: 734x
  • Další články autora

Je suis KROUPA

14.1.2015 v 18:22 | Karma: 17,65

Zahradník a sousedka. A kocour

12.8.2014 v 8:22 | Karma: 15,95

Básník a Eva

5.6.2014 v 8:22 | Karma: 16,04
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3246x
Obyčejný chlap, "kamioňák", jsem týden pryč a týden doma. Mám zahrádku, políčko, lesíček, ženu, psa a kocoura.
Děkan Fakulty všeobecné kroupologie.