František Smutný

Diskuze o diskuzích aneb Jak se trollujeme svobodou

13. 07. 2014 21:00:00
Blogeru Hanákovi se zřejmě udělalo nevolno a maže už od včera v diskusi většinu příspěvků. Prostor pro diskusi k jeho článku - bez mazání - jsem se tedy rozhodl otevřít zde.

Původní "diskuse": http://blog2.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A140712_417281_blogidnes

Jste vítán i vy, Hanáku, tady vás nikdo nesmaže. Tu ostudu, kterou jste si nadrobil, už z vás ovšem také nikdo nesmaže. Ten z ostudy kabát se vám bude těžko svlékat. A ty rolničky na vaší čapce budou cinkat ještě hodně dlouho.

Dovolím si citovat Jaroslava. Haška, závěr povídky Interview s panem cenzorem.

(Karikatury 3/43, 11.12.1911) :-D

Vzal se stěny velkou tužku, která jako ozdoba visela pod obrazy, a pravil: "Podívejte se na tu tužku. To je všechno. Takový chlapík má inkoust a péro, ale já mám tužku, setsakramentskou tužku. S tou to všechno rozpráším, přeškrtám a já je naučím, jak s nimi zatočím."

Opustil jsem ho rychle, poněvadž mně tou tužkou šermoval pod nosem a já jsem viděl, že by mne bez milosti také s ní přeškrtl.

Tak prosím, máte volné pole.

Autor: František Smutný | karma: 17.15 | přečteno: 1949 ×
Poslední články autora