Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nevíte někdo, co je problémová diskuse? Mám sice tušení, že by to mohlo mít nějakou souvislost s problémovými blogery, ale nejsem si jist.

3 0
možnosti
Foto

J67a54n21a 49M44a29j18o44v59á

11. 9. 2014 20:25

To je to, co usoudíte, že to je, pokud vládnete tlačitku "smazat"

2 0
možnosti
Foto

dírkovaná inženýrkaR^ .....je dobře, že tu píše....aspoň Šumperáci ví, koho zvolit. Ji nejspíše ne. Z public relations to není ani na 4-. To je čistý propadák. A pak, že baby nemaj v politice kule.;-)

8 0
možnosti

Vladimíre, co je dírkovaná inženýrka? Jako programátorka děrných štítků nebo pásek? Kdysi jsem s něčím takovým v PVT pracoval. :-)

2 0
možnosti
Foto

Tak jsem zjistil, že ta paní zrušila na svém účtu na FB možnost přidávat jakékoliv komentáře ke svým počinům. Asi jsi rozčílil můj včerejší dotaz, zda opravdu hodlá kandidovat v nadcházejících volbách...;-D

8 0
možnosti

J91a81n 57H91a91n18á75k

10. 9. 2014 8:55

Je vtipné, jak pan Smutný zakládá alter diskuze k článkům, kde jeho trollí smečka, díky které má pan Smutný zablokovaný diskutérský účet (proč asi, že?) nekompromisně likvidována. Samozřejmě pan Smutný má na to právo, ale bavím se tím, jak zablokovaný diskutující a další ukřivdění, zoufale hledají uspokojení.

Paní Hoffmanové gratuluji k nekompromisnímu zásahu proti trollům a držím palce, aby takto vydržela.

2 11
možnosti
Foto

Už vám založili ministerstvo nářků?

6 0
možnosti

Mno. K utvoření názoru na stranu ANO obecně a její kandidátku p.Hoffmannovou konkrétně mi to stačilo (zajímavý, jak to jeden člověk může pohnojit celýmu hnutí).

Redakce mě překvapila - nejen dnešními kroky, ale myslela jsem, že i politická sebepropagace je proti kodexu. Asi se to nějak změnilo...

Jen doufám, že v Šumperku je dost lidí, kteří si toho všimli a zařídí se podle toho ;-)

8 0
možnosti

[to _ALL] Hromadný vzkaz: Dobrý večer, blíží se volby a na blogy opět proniká předvolební "zlozvyk": zneužívání blogu iDNES.cz pro předvolební agitaci, propagaci politických subjektů a volební kampaň. Dovolujeme si připomenout starší redakční text http://redakcni.blog.idnes.cz/c/360337/Blogy-a-diskuse-pred-volbami-propagace-nepripustna.html, jehož obsah je stále platný. Prosíme, přečtěte si jej a dodržujte kodex. Děkujeme za pochopení. Hezký víkend přejí vaši administrátoři

5 0
možnosti

Do té diskuze jsem psala něco ve smyslu, že ženy, jak je popisuje v článku, do politiky nepatří (protože na ni nemají krovky). Paní se s nimi ve svém blogu srovnávala - respektive vyžadovala podporu na základě existence žen, které se altruisticky starají o druhé. 

Paní jsem křivdila. Ona rozhodně na to politikaření MÁ. To, jak vymetla s publikem a s jakou vznešeností se vyrovnala s kritikou, to potvrzuje. R^

6 1
možnosti
Foto

Když já bych fakt chtěla více politiky a méně politikaření :-(

1 0
možnosti

Pre mňa žiadna novinka, pani Hoffmanová sa takto chovala už u svojich predchádzajúcich článkov. Už pred dvoma dňami som mal chuť napísať do diskuzie, že som prekvapený, že tie komentáre nechala, že bežne svojich oponentov pod svojimi článkami maže a hele - dnes to prišlo ;-) pritom drvivá večšina oponentov skutočne poukazovala na to, čo bolo obsahom článku. Ach jo.

7 0
možnosti
Foto

Vůbec jsem tam nezachytila nic znevažujícícho - prostě polemika.

0 0
možnosti
Foto

Tak jsem tu diskusi nestihla... Měla jsem pocit, že podle pravidel idnesu nelze smazat diskusi, do níž autor napsal alespoň jeden příspěvek. No patrně se pravidla nějak změnila...

1 0
možnosti
Foto

O dost jsi přišla.

0 0
možnosti
Foto

Váš článek, pane Smutný, již není v seznamu článků ve výpisu.

4 0
možnosti

Ptám se zde, zcela veřejně. Milá administrace, jak je možné, že byla před chvílí zrušena celá diskuse u článku paní Hoffmannové, shodou okolností těsně poté, co ji jako zběsilá a smyslů zbavená začala mazat sama? A těsně poté, co pan Smutný vydal tento článek a na tuto "diskusi" poukázal. Souvisí to nějak s aktivitami paní Hoffmannové, zejména s její kandidaturou za hnutí ANO? Volala vám? A je něco takového vůbec možné, není to proti vašemu kodexu?

Děkuji za případnou odpověď.

9 0
možnosti

Pořád se jenom ptáš, a odpovědi, tý se nedočkáš....

A to nemám Olympic vůbec rád.

Takže nedíky za neodpověď. Rádo se stalo. :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3246x
Obyčejný chlap, "kamioňák", jsem týden pryč a týden doma. Mám zahrádku, políčko, lesíček, ženu, psa a kocoura.
Děkan Fakulty všeobecné kroupologie.