Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

nějak mi to nefunguje

0 0
možnosti
Foto

Tak už tu hrůzu admini vyzmizíkovali úplně. Měli by spíše paní autore doporučit ordinační hodiny v nějaké dobré terapeutické skupině...;-D

4 0
možnosti
Foto

A už zmizela úplně...diskuse. Nepamatuji si, že bych tohle viděla8-o8-o

5 0
možnosti
MT

Nezmizela, je tam. No jo, tak to víte, ona holt paní inženýrka kandiduje zrovinka za to hnutí, co mu velí majitel tohoto plátku, tak asi není problém jí smazat zpod článku.

0 0
možnosti
Foto

Špatně je, že ty komentáře fakt byly k věci - hodně jsme se pozastavovali (častěji pozastavovaly) nad tím, proč by mělo být kvalifikací pro úspěch v komunálních volbách pohlaví. Autorka reagovala jen v osobní rovině, občas i hodně urážela.

6 0
možnosti
DA

Můžeme ty komentáře znovu psát zde. Ale to už se moc nechce, že? :-)

1 0
možnosti
JC

Feministické sesterstvo ...;-D

1 0
možnosti
DA

A hele? Ona ta diskuse u Hofmanové zmizela úplně. Jak to dokázala? 8-o

1 0
možnosti
Foto

Když jsem jí tam dával (velmi věcný a slušný komentář), ještě tam tak neřádila. Kromě sebe vymazala prakticky všechno. To je tak, když autor neunese své dílo.

Vám ++R^

5 0
možnosti
Foto

Byl jsem tam, něco jsem tam nechal, ale asi to tam dlouho nevydrží...;-DR^

0 0
možnosti
DA

Já tam byl taky, nevydržel jediný komentář. :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3246x
Obyčejný chlap, "kamioňák", jsem týden pryč a týden doma. Mám zahrádku, políčko, lesíček, ženu, psa a kocoura.
Děkan Fakulty všeobecné kroupologie.