Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I56v27o 49C68i20l23i27c46h

25. 7. 2014 19:19

Pod jeho posledním blábolem jsem bohužel neodolal :-/

"Omlouvám se vám za "trollí" vyrušení (a smažte si to dle libosti, stejně je to určené jen vám), ale neříkal jsem vám už kdysi, že právě u vás vítr vane od řepkového krále? Děkuji vám za potvrzení mých tehdejších slov. Ovšem pochybuji, že za to budete nejen pochválen, ale dokonce i zaplacen ;-)"

1 0
možnosti
Foto

I45v81o 84C27i35l33i74c79h

25. 7. 2014 19:24

Díky za potvrzení, kdyby to nebyla pravda, nesmazal byste to. To mi stačí.

1 0
možnosti
RM

Uvolnily se mi ruce. Jdu zalejvat zahradu.

1 0
možnosti
Foto

J72a64n62a 97M81a63j76o52v14á

22. 7. 2014 22:03

U nás včera lilo :-).

0 0
možnosti
RM

Pane Krákoro, bavíte se s člověkem, kterého ignorují stovky možná tisíce lidí. Jste schopen myslet?

Jeden provokatér je schopen rozložit voličskou základnu. Co je to proboha za stranu?

Jan hanák napsal blog, ve kterém  Svobodné. A Svobodní se toho chytli bez myšlenek jako pes na flaksi.

Sorry, po dnešku Svobodné nevolím.

Blahopřeji, pane Krákoro, přicházíte o voliče. Nemyslím, zaplatím. Veškerou důvěru, kterou jsem do dneška ke Svobodným měl, posílám do žumpy.

0 0
možnosti
RM

Jak Hanák odhalil, že Svobodné nelze volit.

Napsal blog, ve kterém je napadl. A Svobodní se toho chytli bez myšlenek jako pes na flaxi.

Sorry, po dnešku Svobodné nevolím.

1 0
možnosti
Foto

Vy mně donutíte si ho zase přečíst :-)))

2 0
možnosti
RM

Diskutujete, pane Křákoro, pod blogem pana Hanáka, který neuznává institut svobodného slova? Jste slepý a hluchý a dokonce amorální? Pan Hanák má v tom případě pravdu. Svobodní neví, co je morálka.

0 0
možnosti
RM

Četl jsem opět nedávno knížečku Dicka Francise "Do černého". Je to jednak skvělé čtení a pak je v závěru uplatněn konflikt zákona a přirozeného práva.

Doporučuji všem myslícím lidem.

Hanák to číst nemusí.

0 0
možnosti
RM

Netušíte, o čem píšete, pane Švadlenko. Vaše představy o fungování procesu jsou na hony vzdáleny realite a možnosti obrany občanů.

Tohle bude smazáno, jelikož bloger je "demokrat tělem i duší", tedy bytostní. Je-li tělo 1 a duše 0, v součinu je  výsledkem nula.

0 0
možnosti
RM

Ponecháme-li zlu průchod, nejdříve budou umírat ti nejslabší.

Bezpráví a zlo není to samé. Stojíme před vážnými rozhodnutími.

To jsem mu nepsal, ale takový mám pocit.

Možná někomu budu připadat jako umíněný (nejsem fanatik, vážně), ale mám pocit, že se nějak bránit musíme. Je to zajímavá situace.

Omlouvám se opět všem, pouze si sem kopíruji vybranou komunikaci, o které předpokládám, že bude smazána.

Když si představím že takové bůlčí zvíře by se mohlo dostat k moci a ničit naše děti a vnoučata, nedělá se mi z toho dobře.

0 0
možnosti
RM

Pane Hanáku, jste v příbuzenském svazku s tímto pánem:

http://www.spcr.cz/media-galerie/60-narozeniny-prezidenta-sp-cr-jaroslava-hanaka-ve-stresovicke-vozovne/2?

Porovnání vnějších biometrických prvků je velmi zajímavé. Nejste ve střetu zájmů?

0 0
možnosti
Foto

Říkám si, jestli už na tom s tím šílenstvím nejste podobně jako Hanák.

1 0
možnosti
RM

Motto autora:

"Jsem bonzák, Bonzák Korupce! A jestli si někdo myslí, že kecám, stejně jako dalších cca 50 nejen vrcholných politiků a ministrů, dokažte to! Budu psát nejen o protikorupčních aktivitách v rámci své občanské iniciativy. Pak také o dalších více či méně užitečných událostech aktuálního dění."

Všimněte si, že je ochotem smazat i sám sebe.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS