Diskuse

Básník a Eva

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Františku, to je ale babolapka! ;-D Karma! R^

7 0
možnosti
FS

Je. Jsou tu samý holky a Karel! ;-D A díky.

3 0
možnosti
Foto

A je to tam! Zaujalo nás!!! ;-)

8 0
možnosti
FS

No tedy.... to je pro mne velký závazek do budoucna. :-)

2 0
možnosti
JG

pěkné, pěknéR^ od smějící se bestie vskutku překvapivé:-)

5 0
možnosti
FS

Díky. Taky nevím, kde se to ve mně bere. Ta bestie, myslím! :-)

1 0
možnosti
Foto

R^ A ten závěr, Františku, to je ta pravá poezie. Moc dobré!

3 0
možnosti
FS

Díky, Vandy, od vás potěší dvojnásobně. A jo, ten závěr mám taky rád. Trochu, ale fakt jen trošičku, jsem to ukradl z Matrixu.

Chcete se se mnou kamarádit? :-)

1 0
možnosti
FS

Já už nestíhám děkovačky. :-) Ne, vážně, jsem moc rád, že se to líbilo.

1 0
možnosti
Foto

Františku, blahopřeju! Doufám, že si to přečte Vladan. Tady máme jasný důkaz, že lze z krvelačného diskutéra vykřesat citlivého chlapce. Má práce má smysl, děkuji Vám za potvrzení! Povídka je krásná. Napadlo mě i přirovnání, jak moc krásná je, ale to snad raději v soukromí.

Moc hezké!

5 0
možnosti
FS

Díky moc. To přirovnání by mě tedy zajímalo. Jo, citlivého chlapce snad ne, spíš citlivého dědečka středního věku. A navíc mám to naopak. Ten krvelačný je jen maska - ten citlivý usoplený hošíček, to jsem já.:-)

3 0
možnosti
Foto

Kolik toho ještě tajíte, Františku? R^

3 0
možnosti
FS

Já netajím nic. Snad kromě .... :-) A mám obrovskou radost, fakt, že se vám to líbí. Já se hrozně bál to publikovat. Jaksi se to k mé pověsti smějící se bestie nehodilo. :-)

4 0
možnosti
Foto

Skrytý talent.. bych řeklaR^

5 0
možnosti
FS

Jé, ženské, ani nevíte, jakou jste mi udělaly radost! :-)

3 0
možnosti
VN

Krásné! To se vám, Františku, velice povedlo! R^:-)

4 0
možnosti
Foto

R^I přes ten reál na konci krásně poetický....:-)

3 0
možnosti
FS

Děkuju. Jo, na poesii jsem chtěl klást důraz. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3246x
Obyčejný chlap, "kamioňák", jsem týden pryč a týden doma. Mám zahrádku, políčko, lesíček, ženu, psa a kocoura.
Děkan Fakulty všeobecné kroupologie.