Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hle, jaký sečtělý bloger. Pěkného má oslíka...;-D. No nic, já otevřu Hilského souborný překlad Shakespeara, bude to užitečnější. Dobrou.....

0 4
možnosti

K56a73r40e25l 26B88o72č90e17k

28. 2. 2014 19:41

Baťožiny, igelitky, hodinky, je to boj...R^  Bude pokračování? Karma jenom za ty odkazy. Uf, to muselo dát práce

4 0
možnosti

...chacha...chichi....chocho.....:-/

0 3
možnosti

;-D R^ a ty odkazy mě dorazily ;-D

2 0
možnosti

Jojo, také jsem zavzpomínal se slzou v skleněném oku. :-)

2 0
možnosti

To má být jako nějaký posměch až výsměch?

1 0
možnosti

Ty to asi pamatuješ, že, Karle? :)

2 0
možnosti

Bioshock je pro mě asi nejlepší FPS shooter, navíc s prvky RPG. :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3246x
Obyčejný chlap, "kamioňák", jsem týden pryč a týden doma. Mám zahrádku, políčko, lesíček, ženu, psa a kocoura.
Děkan Fakulty všeobecné kroupologie.