Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak ještě jednou. Napsal jsem toto: "Ne, že bych měl něco proti inkubátorům. Je to jistě velmi užitečné zařízení, ale nejrůznější „rekordy“ v minimální hmotnosti dítěte, které přežilo, považuji za zrůdné.

Absolutně tím stavíme na hlavu principy přirozeného výběru a do budoucna si tím zaděláváme jednak na obrovské náklady a potom také na nesmírné zdravotní komplikace „zachráněných plodů“, protože o dětech tady v žádném případě nemůžeme hovořit."

Takže, někdo si snad myslí, že je dobré zachraňovat stále menší plody, které by dříve byly považovány za potrat? Pokud ano, tak je to v pořádku. 

Já si to ale opravdu nemyslím a dovolím se zeptat, kde tedy je nějaká etická a zdravotní hranice a proč ještě nebyla stanovena?

1 6
možnosti
JK

Blbost, princip přirozeného výběru nefunguje, vy jste toho důkazem.....

6 0
možnosti
DH

už koluje dost vtipů na toto téma a některé jsou dost dobré.

0 0
možnosti

jako když borec dostal do dršky když se zeptal dvou chlapů jdoucích po náspu "Kam jdete p o t r a t i?";-D

0 3
možnosti
Foto

Člověk nemůže být všude, a tak mi onen kritizovaný článek "propadl" mezi nepřečtené. Stane se.

Abych dohnal mezery ve vzdělání, přečetl jsem si nejen onen kritizovaný článek, ale i Vaše díla. No, pane jo. 

Ani za jeden nešlo, ale skutečně nešlo, dát karmu. Nicméně to Vám asi vadit nebude a dál budete "šlapat" na plyn - pokud použiji metaforu. Stejně jako Vy, onu kamioňáckou pláštěnku. :-P

1 2
možnosti
LS

Něco o tom, jak může pět nenarozených miminek rozdělit národ.........aneb pet  dalsich nenarozenych prizivniku zatluce pet dlasich hrebiku do rakve   konce ceskeho naroda . Ze je to rasisticke ,xenofobni  tvrzeni a ja nevim jake spatne?.... ,hm mozna ano  nevim , ale pockejte  za 20 let . Okolo roku 2030 se uz nenajde moc lidi co by o  podobnem tvrzeni pochybovali ,jako ti z roku 2013 . To jich tady bude vic daleko vic,  nez si kdo dnes umi predstavit . A naopak cechu uz na 100 % nebude tech 10 000 000 jako je dnes  ,ale o dost min . Jsem zvedav ,jak ti zbyvajici bili tyhle hnede vyzirky uzivi ,osati ,zabezpeci bydleni a zdravi proste klidny a stastny zivot v zahalce. Nebo ze by za 20roku bylo vse uplne jinak nez je dnes? Vsichni cigani budou pracovat ,radne odvadet dane ,zvelebovat sve domovy ,navazovat pratelske kontakty ze svymi bledou tvari vybavenymi sousedy,kteri se  nebudou bat ,  ze dostanou za kazdym rohem pres drzku ,nebudou muset zamykat kola auta ani si hlidat obsah kapes kdykoliv zmerci tvar ponekud tmavsi nez ma sam  a uz ani nemluvim o vyhybani se velkym obloukem vzdy ,kdyz uvidi ze proti nemu jde vic nez jeden    hnedokuzni  sporadany obcan .................jsou tu od stredoveku ,feudalove na ne nemeli ,rany kapitalismus byl bezmocny,fasismus take prohral ,o komunismu ktery prisel vzapeti se da rict ,ze je opticky trochu postavil do late ,ale byl to take fatalni omyl jak se ukazalo hned pote ,co prisla do zemi ceskych ta slavna sranda demokracie. Mysli si nekdo ,ze az tyhle 5 mimin vyroste bude vse jinak ??

2 1
možnosti
LS

No a pro doplneni :neobhajuji nejakeho Hermanka ,vubec ho neznam jen obcas ctu jeho bloky . A take  je mi  jasne ,ze hned pote, jak si muj prizpevek precte nejakej  censor budu okamzite smazan . Ja sam  sem byl drive jeste kdyz sem zil v cesku od ciganu  2x kulturne obohacen a mam na ne nazor takovy ,ze publikace byt jen naznakem toho co si o ciganskem problemu myslim ,by mne  mohla stat trestni stihani v ceske republice ( a ja bych pak nemel kde jezdit na dovolenou  :-) ;-) ) ...takze kdo se mnou souhlasi + ...kdo ne -  a pro cenzory  sorry ,nemohl sem si pomoct ,ale musel sem to aspon castecne napsat tak ,jak to vidim ja

0 0
možnosti
MP

takový inkubátor zachránil krk mojí ségře porodmní váha pod kiko v sedmdesátých letech. myslím že onen kritizovaný pán ujel jak vlak nohu.

4 0
možnosti
SS

Ze se tim udavacem komunistickeho Gestapa co to delal pro "postaveni" (asi mohl mit sex jedine kdyz nekoho udal, ci byl vramci hierarchie StB povysen) vubec zahazujete ...

4 0
možnosti
Foto

Tahle konkrétní vzpomínka je z roku 1986 :-)

0 0
možnosti
MK

No, já nevím, musel bych si ten zmíněný článek ještě jednou přečíst,  po prvním přečtení se mi ale nezdál nijak přes míru. Je tam vysloveno pár, jak se dnes politicky korektně říká "stereotypů", které ale vycházejí naprosto neomylně z praxe. Články p.Heřmánka jsou ale pro mě spíše dost často námětem ke přemýšlení.

1 0
možnosti
MK

Pardon, až teď jsem si všiml,  komolím příjmení.

0 0
možnosti
Foto

K článku p. Hermánka se nějak konkrétněji vyjadřovat nebudu. Není třeba, vše je jasné- je mi líto: Rv Snad to nebude vadit. Nikomu. Dokonce si myslím, že i autorovi, který se představuje jako Fr. Smutný, posloužil pouze jako vítaná záminka k vyjádření své vlastní agresivity a nesnášenlivosti. Měla jsem s ním v diskusi pod mými články podobnou zkušenost: nepřiměřené reakce, agresívní výlevy, nadávky, naznačování násilí... !!A to ani náhodou nešlo o nějaké mé navážení se do kohokoli, dokonce ani o nějak závažnější téma mých článků...Takže mě podobným výlevem, na který teď reaguji, absolutně nemůže omráčit. Jako ctnostně rozhořčený, morálku vzývající obhájce je k pláči- k smíchu? Já osobně jsem jím znechucena.RvRvRv:-/:-/:-/!!

3 5
možnosti

tak pan Smutný je mužem mnoha tváří, to je o něm známo - jen tu kamioňáckou pořád zanedbává, byť hned v prvním článku na blogu naznačil, že bude psát o kamioňácích-ale zatím zůastalo jen u pár frází, známých dávno už z tuctových kamioňáckých songů

1 4
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3246x
Obyčejný chlap, "kamioňák", jsem týden pryč a týden doma. Mám zahrádku, políčko, lesíček, ženu, psa a kocoura.
Děkan Fakulty všeobecné kroupologie.