Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M84i85l14o30š 36F62i60a10l54a

16. 7. 2013 16:36

Tahle videa by se měla promítnout třeba při otázkách Moravce vedoucím politikům ve státě a přímo se jich zeptat, cosi myslí o tom, kam tuto zemi přivedli společným úsilím napříč politickým spektrem. Místo promítání pološílené Ivety Bartošové a jejich pološílených přátel by tato videa měla být součástí televizních novin a důrazně žádat politiky, ať se k tomu vyjádří.

2 0
možnosti

vypadá to, že vymaštěný budeš nejspíš Ty..takhle sestříhat video dokáže každý idot..proč tam není začátek?

0 3
možnosti

Vy jste stejně zvědavý jako já. Taky jsem se už ptal.:-)

0 0
možnosti

jaký rozdíl mezi tímto , a tím kde zřejmě "zatýkali" svoe vlastní lidi --http://www.youtube.com/watch?v=tHp9MZ23Kd8&feature=youtu.be

2 0
možnosti

Proč je to video jen od té chvíle, kdy mládenec leží na zemi? Co bylo předtím?

0 2
možnosti

Nejspíš brutálně zmasakroval celý oddíl těžkooděnců....

Škoda,že nemám po ruce smajlíka klepajícím si na čelo.

9 1
možnosti

Mně teda přijde hrozný, jak je policie brutální tam, kde už to není třeba. Toho kluka už měli zajištěného, bylo jich na něj plno. Policajti se obrátili proti svým lidem. Samozřejmě museli chránit cikány (kteří tedy nemuseli provokovat, věděli, že se chystá demonstrace, tak mohli být zalezlí doma). Ale měli jen zabránit střetu, ne být brutální.

7 0
možnosti

V parku se mydlí skini s cikánama.

Policejní komando stojíopodál a pozorně to sleduje.

Jde kolem uvědomělý občan a ptá se, proč policie nezakročí.

Velitel komanda odpoví: "Nevíme jestli máme chránitnebo pomáhat".

;-D

4 0
možnosti

...co je to prosm za zvláštní fotku...že z ní vyčtete co ten klik říká....???

1 0
možnosti

nazor si udelejte sami....Ten kluk nebyl žádný svatoušek, vyzýval demonstranty k útoku na Romy, jenže video se hezky sestřihne a z kluka je nevinný občan, oběť policejního násilí:

http://www.evropsky-rozhled.eu/maj-protipolicejni-demonstrace-skoncila-fiaskem/

Odpovědět · 3 · Už se mi to nelíbí · Sledovat příspěvek · Před 55 minutami

Ingrid Romancová

Tady přímo zachycen na fotce, jak pobízí s kamarády ostatní, aby se vydali do Volfovy ulice: http://www.evropsky-rozhled.eu/wp-content/uploads/2013/07/proti_policejni_brutalite_05.jpg    ... no comment

2 6
možnosti

Člověče jste normální? Pořád je to jen malý děcko, s kterým se to dá při převaze policajtů vyřídit nějak normálně, rozhodně né takhle.

19 0
možnosti

Vseho docasu ,take na ne dojde . Jednou ,az to budou nejmin cekat pride  spravedliva odplata .........jinak zdravim kolego ,take jezdim ,ale po druhe strane Atlantiku

4 0
možnosti

Nepřijde, už jsem to psal v jiném příspěvku, měl jsem známého byl v 89 na Národní třídě a řezal studenty, když jsem ho potkal ke konci prosince 89, tak jsem se ho ptal jestli už ho vyhodili, říkal mě, že jsem pííííp, že akorát dostanou nové uniformy a delší obušky, aby nás mohli ještě víc řezat, byl jsem píííp, měl pravdu. Policajti jsou vymaštěnci, neschopni se uživit jinak jak mlácením ostatních, a budou sloužit jakémukoliv režimu, který je nechá mlátit lidi.

9 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS