Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S65a94r22a 69B64e70n90y85o18v50a 8649955951691

Já učím na praktické, takže to tam mám trochu početnější, ale Vaši ženu chápu . Taky jsem šla do praktického a speciálního školství plná ideálů a když jsme si četla zprávy neziskovek, jak mezi učitelkami prakt. škol je nejvíc rasistek, tak jsme byla pohoršena . No dneska už vím, že nejde o rasismus , jde o zkušenost. BTW: Jedna moje kolegyně je Romka a já jsem na ní neskutečně hrdá , ale jinak  to etnikum má opravdu své vzorce chování a občasná bílá vrána opravdu není potvrzením toho, že jsou Romové stejní jako my, naopak, je tou vyjímkou potvrzující , že opravdu plošně stejní jako my nejsou

7.7.2013 21:11

F53r92a66n56t79i11š97e23k 63S11m43u37t60n46ý 4707493127170

Můžu jen podepsat váš příspěvek.

13.7.2013 1:19

F42r88a12n65t57i40š84e26k 62S96m19u63t73n92ý 4797473457670

ad "zprávy neziskovek". Místní fanatička, diskutérka Adéla Mojžíšová by asi mohla povyprávět. Oni jsou tak vymytí, že tomu fakt sami asi věří. Nechce se zase naopak věřit mně, že to dělá z čiré vychcanosti.

13.7.2013 12:49

F71r79a76n62t92i63š61e84k 18S27m98u50t82n10ý 4177743927390

Dnes Policie obklíčila a prakticky uzavřela tisíce lidí na naměstí, nad městem lítal vojenský vrtulník, idnes uzavřela diskusi pod článkem:

http://zpravy.idnes.cz/druha-demonstrace-proti-romum-v-ceskych-budejovicich-pd2-/domaci.aspx?c=A130706_102941_budejovice-zpravy_kol

Zajímavé, že?

6.7.2013 19:55

K21a22r18e49l 92H82o90f43m49a69n 7304941900922

Opravdu zajímavé, Františku. Ono už z blogu je vidět že máte problémy s počty. Což může být u kamioňáka trochu problém. Když jedete z Plzně do Olomouce, také pak vyprávíte, že jste najel tisíce km? A co na to říká zaměstnavatel?

6.7.2013 20:18

F73r90a72n48t24i77š37e26k 56S39m41u43t42n61ý 4887443697430

Můžete mi tedy laskavě sdělit, kde v číslech chybuji? btw, zaměstnavatel neříká nic, anžto žádný není. Těch lidí na náměstí skutečně nebyla jen tisícovka jak píše idnes, pokud pochybujete o počtu cikánských žáků, rád vám ty počty dovysvětlím.

6.7.2013 20:42

K81a67r39e94l 74H88o87f42m23a33n 7434651920252

Ach ano, zase to spiknutí médií (nejen iDNES, kde vesele blogujete, ale všechna média se spikla a podhodnotila počty). A nad náměstím létal VOJENSKÝ vrtulník maskovaný za policejní. Víte já jsem asi ještě ze staré školy (byť vzděláván v totalitním režimu) a myslím si, že lhát se nemá. Nic mi nevysvětlujte, ale jestli chcete odpovězte mi na otázku: Je pogrom (to znamení plošný útok na nějakou skupinu obyvatel s cílem jí fyzicky zlikvidovat) v pořádku? Souhlasíte tímto postupem- pogromem a dokázal byste se ho zúčastnit? Stačí mi ano, nebo ne. A nezapomeňte: lhát se nemá!...

6.7.2013 21:08

F53r18a76n44t85i38š47e76k 82S81m80u73t17n40ý 4927563727160

Ne. Ovšem o cíli likvidovat nevím též nic. Znám spousta Budějičáků, kteří tam chodí z prosté frustrace, s nácky nemají nic společného. Pravda, asi by měli řvát před radnicí nebo parlamentem. Ale vzhledem k tomu, že jsem rodilý Budějičák a na Máji jsem bydlel posledních cca 10 let, docela je chápu. Znovu opakuji: V mém blogu není vymyšlena ani mrť.

Na spiknutí médií prdím, na náměstí byla moje segra, odhadovala to prostě na víc.

6.7.2013 21:16

K86a62r64e95l 28H83o12f40m35a89n 7444711320402

Děkuji, škoda jen, že jste neodpověděl jasně.... Odhadnout počet lidí v davu je od pár set docela problém jednotlivec zevnitř to opravdu nedokáže. Místní tam jdou jen ze své hlouposti, protože jinak by jim muselo dojít že slouží jenom jako živé štíty nacistickým bojůvkám (dorazily i ze Slovenska nenapadne vás proč?), jejichž členové jsou zdatní demonstranti a umí se v těchto situacích mnohem lépe orientovat a když jde do tuhého snáze zmizí. Když se takto rozvášněnu davu dostane do ruky kdokoliv, kdo bude jen připomínat Roma, jako to asi dopadne? Je to v pořádku? Souhlasíte s lynčem? Neonacisté od roku 1989 ZAVRAŽDILI přes dvacet lidí. Fandíte jim? Šel byste s nimi demonstrovat?

6.7.2013 21:30

F84r33a66n97t75i59š95e92k 59S98m86u65t87n43ý 4947413687160

Vám odpověď NE nepřipadá dostatečně jasná?

btw, vy si melete svou o pogromech a lynči, já zase svou o nasranosti obyvatel Budějic, asi se nikam nedostaneme. :-)

6.7.2013 21:43

K45a80r10e96l 96H68o15f46m19a94n 7934741540512

Nedostaneme, ani to nebyl účel.

Užívejte si chvály zdejší malých českých rasistů, kteří jsou tak omezení, že za své problémy viní celé etnikum. Bavte se svými představami spravedlnosti, kterou vezme do ruky "ulice", lidové soudy davu, který chce vidět krev, bez ohledu na to zda bude obět vinna či nikoliv.

Fandíte zlu Františku a sebevětší "nasranost" to neomlouvá.

6.7.2013 22:02

F95r57a17n18t64i43š59e79k 56S87m75u98t18n84ý 4877703707280

"Bavte se svými představami spravedlnosti, kterou vezme do ruky "ulice", lidové soudy davu, který chce vidět krev, bez ohledu na to zda bude obět vinna či nikoliv"

Tím jste svou snahu o diskusi trochu.. ne, úplně.. degradoval, protože o tom není nikde v mém článku ani diskusích jediná zmínka. Demagogicky mi podsouváte něco, co jsem nikde nevyjádřil. Doporučuji vám přečíst a pochopit (pokud jste toho schopen) poslední odstavec mého článku.

6.7.2013 22:32

K54a63r70e34l 42H25o27f30m88a79n 7654311480172

"Dnes Policie obklíčila a prakticky uzavřela tisíce lidí na naměstí, nad městem lítal vojenský vrtulník, idnes uzavřela diskusi pod článkem:

http://zpravy.idnes.cz/druha-demonstrace-proti-romum-v-ceskych-budejovicich-pd2-/domaci.aspx?c=A130706_102941_budejovice-zpravy_kol

Zajímavé, že"

Lhát se nemá, Františku. A fandit zlu je zlé. Snad to jednou pochopíte.

6.7.2013 23:08

F13r38a58n78t77i61š80e88k 59S57m14u11t88n22ý 4797433747890

No, moje chyba. Snažil jsem se s vámi bavit normálně, ale teď vidím, že jste docela obyčejný trouba. Motáte se 10x v jednom lejně, na nic jiného jste se zatím nezmohl.

btw, vše, co jsem napsal, je pravda. Tímto s vámi končím. Až vystřízlivíte nebo si vyměníte mozek, můžem pokračovat dál.

6.7.2013 23:12

K50a40r14e29l 19H79o39f85m29a84n 7774381410482

Ty vaše tisíce demonstrantů jsou tím lidovým soudem, který, kdyby mu v tom policie (s "vojenským" vrtulníkem) nezabránila, by prolil velice  pravděpodobně nevinnou krev. Co kdyby ten dav ("nasraných" Budějičáku, jak sám píšete) potkal sourozence Markoviče? Co myslíte, že by udělal? Pochválil je za prospěch? A právě tento dav dle svých vlastních slov chápete. A o tom to celé je. Ptám se vás jako zjevně inteligentního člověka, zda byste měl stejné pochopení pro pogrom, nebo lynč. To je vše.A pokud ne, jak tvrdíte, proč pod svým článkem odkazujete na tento pokus odkazujete?

Máte pravdu je to lejno, lejno úvah, že demonstrace vyřeší problém vzdělávání, výchovy, že vyřeší problém socializace (a co si pod ním vlastně představit), že nenávist nebo násilí něčemu pomůže. Lejno které se nám snaží namluvit že je to etnický problém. A budeme v něm až po uši, nebo mnohem hloub i díky lidem, kteří ho (byť možná nechtěně, nebo skrytě) obhajují.

6.7.2013 23:53

F83r46a50n38t16i36š88e80k 68S96m58u69t45n30ý 4457823547970

Z částí vašeho příspěvku mohu souhlasit. Nemusím snad psát s kterou (kterými). Demonstrace to asi opravdu nevyřeší... i když... třeba se cikáni začnou trochu víc bát okrádat a mlátit "bílé"? A etnický problém nikde nezmiňuji, jedná se o problém sociální, jak sám víte. Nemohu ovšem za to, že na jedné straně stojí právě ono etnikum.

A omlouvám se za moji nasranost, se kterou jsem vás tituloval "troubou". Když nic, mohu vám aspoň poděkovat, že díky vám se můj článek udržel dlouho v seznamu aktuálních diskusí a přečetlo ho tím pádem více lidí.

PS: o těch Markovičových je přesně metafora toho, proč jsem ženě vyčítal averzi vůči cikánům. Ale že ji chápu, to snad chápete i vy. :-)

7.7.2013 0:35

P39e34t26r29a 97K32o98h71n59o92v83á 2523574200

R^ R^ za celou diskusi.

7.7.2013 10:41

P72a67v60e59l 16K53u54l93a 7318525808438

Pane Smutný, a jak se jmenuje vaše žena? Podíval jsem se na internetové stránky školy kde "učí" a nikde žádná Smutná a dokonce ani žádná Martina, od školníka až po ředitele? Navíc za těch dvacet let praxe bych jí věkově tipoval spíš na vaši matku, pokud ovšem vaše fotka není dvacet let stará.:-/

http://www.zsmaj.cz/

4.7.2013 19:11

J82o87ž44o 55V41a30š54e52k 4219211504619

Smutná být nemusí, dnešní ženy si nechávají příjmení svoje nebo... a třeba nechce napsat její jméno, protože nemá zájem, aby ji někdo pak obtěžoval za tento článek, který sice nenapsala, ale dala k němu inspiraci. Nevím, proč kontrolujete údaje, každý kdo žije v Budweisu a zná Máj, vám potvrdí, jak se věci mají. Kádrování vám zůstalo asi ze staré doby, soudě dle fotky jste zažil komouše....

4.7.2013 19:42

F46r77a78n23t51i45š33e57k 34S89m19u84t24n90ý 4387603767850

Pane Kulo, Jožo Vašek v podstatě odpověděl za mne. :-)

PS: Máte plus za vaše "pátrání" :-)))

6.7.2013 0:30

M53o82n45i19k87a 52R39o38l47l41o41v45á 5693202316815

Vaše starosti bych chtěla mít.Jestlipak takhle lustrujete cikány?

6.7.2013 14:59

F80r91a11n18t69i72š28e89k 34S97m73u53t27n80ý 4537673977380

Já pana Kulu trochu chápu. On mně vnímá jako "nového blogera" a zřejmě trochu záviděl vysokou karmu u "blogového cucáka". On ale není zlý, jen zmatený, myslím, že si to později i sám uvědomil, že trochu přestřelil. ;-)

6.7.2013 15:07

V75l40a73d92a48n 49Č74e20r14n86ý 6874239688

A hele, prověřovač Kula. Zarytý pravičák používající etébácké metody. 8-o

8.7.2013 8:26

P36e13t31r88a 29K89o14h66n62o58v47á 2453434350

R^ velice pěkně napsaný blog.

Vaší ženě držím oba palce, aby to na té škole nedopadlo jako v některých slovenských, kde se učitelé budou brzy nejspíš i ozbrojovat :-(

3.7.2013 12:22

P57e84t79r42a 13K69o39h46n37o43v41á 2273904140

Ještě mne tak napadlo - nevíte, na jakém základě se v ČB přiděluje ono sociální bydlení? Zda je možné takové nájemníky při nedodržování podmínek smlouvy (např. ničení bytu, či časté rušení nočního klidu atd.) vystěhovat, nebo zda ho mají takzvaně na xicht a tedy prakticky na doživotí? 

Protože, jak zde zmínila paní Pondělíčková, byli ty byty adaptovány pro handicapované, tudíž do nich město jistě investovalo značné prostředky z rozpočtu a nechce se mi věřit, že by o takové bydlení postižení nestáli....

3.7.2013 21:27

F82r84a15n31t96i93š51e63k 96S90m48u10t44n78ý 4377933397670

Díky, Petro. Ohledně přidělování bytů netuším, ovšem podle toho, kdo tam bydlí, je to asi jasné. :-/

6.7.2013 1:25
Foto

V89á63c94l77a11v 27J57i75n41d92r71a 7140973255176

Hezký. Prostě takhle to je a závěry ať si každej vyvodí sám. R^

2.7.2013 10:38

F28r61a41n60t53i92š79e37k 66S45m78u96t33n41ý 4447163687530

Ano, tak to prostě je, a obávám se, že nejen na Máji :-/

6.7.2013 10:59

J76o32ž23o 12V64a36š38e88k 4139311474659

Máte statečnou ženu a dávám karmu. Je to prostě jednoduché, bez okras, bez zbytečného slovíčkaření. Tak to je. Bohužel. A Kocábisté, kteří melou o tom, jaký přínos má jistá kultura, tanyny a zpěv, ať se jdou...víte co.

1.7.2013 22:06

A72n49d94r81e84a 22Č51t91v32r52t57k31o55v23á 5542823251391

A další laciný protiromský článek. Nestydíte se, pane Smutný? Oni si to romové nevybráli, mít jinou barvu kůže. A ta vaše česká společnost jim zrovna nepomáhá proti nějakím těm náckům a razistům.

1.7.2013 20:01

I93v15o 56F43r56a38n30t57i16š42e34k 6789237690261

Možná je to na Vás až příliš složitá úvaha, ale o jejich barvu kůže vůbec nejde. Jde o jejich standardní chování a životní filozofii. Kdyby šlo o barvu kůže, tak by první na řadě musela být vietnamská menšina, ne? Popřemýšlejte proč tomu tak není.

1.7.2013 20:09

D63a36n65i80e68l 41K38r26o59n69e62r 7544454846487

Ale chovani si vybrali sami, ne?

1.7.2013 20:13

I12v85o 85F71r38a78n22t44i28š46e74k 6519877710771

Teprve teď mi to docvaklo 8-o!!8-o TO BYLA IRONIE R^

1.7.2013 20:22

P55a29v56e62l 50N43o56v80á45k 7881896399803

Vietnamci si taky nevybrali barvu kůžu a nevšiml jsem si, že by s čechy měli nějaký větší problém...

2.7.2013 18:30

J68o59ž62o 33V76a67š65e12k 4989961254719

Vietnamci jsou jiná rasa, cikáni ne. Zatímco se mluví o rasismu, je to ve většině případů jen negativní zkušenost, nenávist k parazitům atd.

Proč nemají Vietnamci veliký problém? Možná proto, že pracují pilně, jejich děti umí skvěle česky a snaží se ve škole, přizpůsobili se. O to jde - přizpůsobit. Integrace... Problém s cikány nevyřešila žádná země. Teda, nepočítám li Indii;-)

2.7.2013 18:42

P51a37v43e90l 11N90o46v90á55k 7931346309433

no věděl bych o jedné zemi, která k vyřešení cikánské otázky měla velmi slušně nakročíno, ale nechci přijít o dukáty jen bych napověděl, že tam vládnul takový malý pán s patkou a knírkem...

2.7.2013 18:46

J15o54ž56o 15V97a13š14e81k 4369591204679

No, tak to je trošku drastické řešení. Ono by to šlo určitě i bez plánu toho pána...jenže to by někdo musel chtít a nesměl by se bát EU

3.7.2013 18:22

F36r32a18n53t83i39š57e15k 35S17m52u55t89n98ý 4977443447550

Andreo, máte plus za pokus o ironii :-)

6.7.2013 11:54
Foto

Š47t25ě57p77á29n 61B66i98c93e25r87a 6229412688176

Bydlel jsem v Budějovicích v Pětidomí do roku 1960. cikáni tehdy ještě kočovali a do Budějc se vraceli se svými povozy někdy v listopadu a zimu trávili v nějaké pískovně mezi Štrohofem (Slaměný dvůr - byl za války vybombardován) a Mladým. To šla od domu k domu informace, jsou tady a co se skladovalo na schodišti (boty, deštníky atd.) se přestěhovalo za dveře. Nebyli drzí jako teď, žili v maringotkách a kradli tak nějak v mezích. Kdepak aby si dovolili ukrást kanálovou vpusť a prodat ji ve Sběrných surovinách.

1.7.2013 17:27

I67v91o 46F61r60a97n88t98i23š89e59k 6639577160631

A co teprve takovýto hyenismus:

http://liberec.idnes.cz/clanek.aspx?c=A130701_135031_liberec-zpravy_ddt

1.7.2013 17:39

F68r57a43n20t12i41š47e73k 64S18m59u68t51n44ý 4727653987830

Tak to jste pamětník. Já se narodil v ČB v roce 64 :-)

6.7.2013 15:14

J62i53t46k46a 46O54n55d33r34o96v23á 6713546133409

Pane Smutný, máte karmuR^. Žena je statečná, má krásnou práci, přeji jí vše nejlepší!!

V CB jsem se narodila, mám tam spoustu známých. Ty byty s předzahrádkami taky nechápu.

Vlastně Máj hned navazuje na Čtyrák, tam mám kamarádku, bydlí v krásném rodinném domku. Když ho její rodiče stavěli, o cikána nezavadili. Nikdo nemohl tušit, že přijde revoluce, o polorozpadlé domy, kde dříve cikáni bydleli, projeví zájem město a jiní lidé a cikáni se vystěhují na Máj. Je to hodně nefér vůči těm lidem, kteří tam žili, že cikány přesunuli na jedno místo.

1.7.2013 16:39

F45r80a76n19t10i31š42e13k 82S86m92u19t62n25ý 4437243167950

Díky moc, paní Ondrová. I když o té "krásné práci" si dovoluji - po těch letech - trochu pochybovat.

Já na Máji bydlel deset let, chudák "ta moje" tam učí dodnes.

6.7.2013 15:12

M20a20r68t26i23n 11K19a84v14k27a 4756281612772

Karma Františku.

Sídliště Máj znám dobře, kdysi dávno (1992) jsem ležel v Budějcích po autonehodě a seznámil jsem se se zdravotní setřičkou, která tam bydlela. Jmenovala se Evička. No, dnes už z ní bude také stará bréca. ;-D

1.7.2013 16:38

F23r86a73n35t72i43š65e80k 78S66m52u37t83n39ý 4227193287110

Díky, Martine. btw, setřičky z budějickýho špitálu jsou vyhlášené rošťandy. :-))

6.7.2013 15:13

L13í60d84a 85S27o43b70o90t14o81v55á 8238518153728

Vy jste nějakej cimprlich, pane Smutný. Buďte rád, že vás i vaši ženu multikulturně obohacuje romské etnikum. To jste nečetl, jak v sobotu zpívali a tančili a mávali s transparenty?

1.7.2013 15:46

F16r45a36n51t98i57š34e26k 53S67m41u42t82n88ý 4107663137240

Ale četl... :-))

6.7.2013 15:15

M24a42r74e60k 78S25t81ř30e90d87a 5517394733927

Řekněte ženě, ať změní místo. Jinak vám to zničí i soukromý život.

Já bych tam na rozdíl od vás nevydržel ani dva dny. Natož týden nebo dvacet let. :-)

1.7.2013 15:34



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.