Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ Vladimír jasně vede. Trochu to kazí hlasování pro konkurenci, ale i tak jsme na prvním místě.

Bude večeře a pak i knedlík.

1 0
možnosti

J48a82r49a 85R94a98n11k

18. 6. 2013 0:07

Musime si pomahat!! Uz tam letim:-)

2 0
možnosti

K přesunutí článku Vladimíra Kroupy do "soukromých"

Z kodexu blogera:

"Je zcela nepřípustné, aby pod hlavičkou osobního blogu bloger či jakýkoli podnikatelský subjekt propagoval svoji činnost, služby nebo produkty, ať už jsou komerčního charakteru či nikoli. Totéž se týká politické reklamy."

Čili, Vladimíre, oni na vás upatnili tento odstavec.

Smutné :-) ovšem je, že to nedělají důsledně u všech. Asi jste někomu (Patovi) šlápl na kuří oko. :-//

3 0
možnosti

upatnili = uplatnili

opět kouzlo nechtěného :-)

1 0
možnosti

P55e35t91r 90P63e35t98r38o95v

17. 6. 2013 19:44

Tak si říkám, jestli jsme to vzali za ten správný konec. Lálu to úplně rozbláznilo, ta představa, že si zadarmo nacpe bříšek ho natolik rozburácela, že ve své touze po tvorbě humoru se blíží až na samé dno ... no ano, tam kde je absolutní kal ... však víte

3 0
možnosti

No jo, Vladimír legračí. Někdy to není můj čálek čaje. Ale budiž mu přáno. Já se na stará kolena naučil mít nadhled a tolerovat leccos. Tak proč ne pana Kroupu, že?

Jo, a myslím si, že jeho motivace je i jiná, než ta romantická véča. :-)

2 0
možnosti
Foto

Oh, konečně pozitivní článek v blogu!

Už jdu na to ;-)

4 0
možnosti

Tedy na to hlasování, doufám... :-) Díky

2 0
možnosti

J20o96ž49o 15V97a39š85e29k

17. 6. 2013 18:03

Ano. Podpořil jsem. Děkuji vám za oznámení na blogu, je to vynikající, že kolegiálně ukazujete podporu, ač jste nový bloger, víte, co se sluší a patří.:-)

4 0
možnosti

*ď e k u j i*

(To jsem odkoukal od jednoho pro změnu starého blogera) :-)

3 0
možnosti
Foto

Vy jste ještě na hlavní straně? Mě už šoupli do soukromých...;-D

2 0
možnosti

Lumpové. Hanba!. Celá redakce má ode mne mínus. Rv

5 0
možnosti

Na Smutnýho jste nějakej moc veselej... ;-)

Máte od mě karmu! A Vláďa ode mě má hlasy a jestli mě pochválíte, dám vám ještě plus :-)

8 0
možnosti
Foto

Já pochválím, a ještě dám plusV:-)

2 0
možnosti

Karma, Františku Dobrotivý! :-)R^

2 0
možnosti

Díky, Jano. To je hezké, ten Dobrotivý. :-)

2 0
možnosti
Foto

Právě jsem byl ,,čten" živě v éteru. Takže díky za pomoc:-)

2 0
možnosti

Tak to je pecka, Vladimíre.

Rádo se stalo. :-)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS