Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RD

Mně to zajímá a ne málo...nesnáším předsudky a klišé....zajímá mně realita...napište,co uznáte za vhodné.Já osobně tu práci respektuju....jenomže tady je každý superřidič a zdá se mu,že když zvládne Clio,tak kamion je nemlich to samé...a ze všeho nejvíc mně dojímají lidi,co si stěžujou na ucpané dálnice,ale spěchají zrovna na nákup do Hypermarketu.Chce to povahu to dělat....

2 0
možnosti
Foto

obdivuji jak couváte na zrcátka.:-)

1 0
možnosti
FS

:-) nejhorší je ovšem couvat s vlekem, tam je všechno třikrát naopak, dneska s návěsem (jen jednou naopak) je to brnkačka. :-) Díky za obdiv a příspěvek.

1 0
možnosti
Foto

Dávám Vám karmu i přes to, že mne v diskusích neustále mínusujete R^

Práce kamioňáka si totiž vážím.

2 0
možnosti
FS

Děkuji. No jo, jak jde o politiku, neznám bratra. Nenávidím totiž všechny politiky i politické kecy rovným dílem. A vy mi neustále předhazujete nějaké "topáctví", že? :-)

1 0
možnosti
ZK

Na ty plivače kyseliny hoďte vy-víte-co. Nenechte se odradit, píšete krásně! Za mě máte velkou karmu a velké plus! A dejte vědět, až pojedete přes jižní Čechy, my vám tady uvaříme nějakou tu naší rybu :-)

2 0
možnosti
FS

Dobrá ironie, díky, Zuzano. Máte plus!

1 0
možnosti
Foto

No jo, těstoviny se sejrem a kečupem...:-/ Pak se člověk diví, že... Ále:-P

2 3
možnosti
FS

Máte plus, za to, že jste Dana... V :-)

1 0
možnosti
Foto

K43a13r34e40l 52R19a36d18a

31. 5. 2013 0:42

Kamióňáka bych dělat nechtěl, i když na to mám kvalifikaci. Ale nemám na to nervy. Provoz na silnicích je o život a neustálé soustředění co se děje kolem musí být vyčerpávající.Nepravidelná životospráva se také časem projeví.

2 0
možnosti
Foto

K24a61r61e91l 95R46a34d12a

31. 5. 2013 0:23

Nenechte se zviklat povýšeneckými kecy a pište co máte na srdci. Je to lepší než vykonstruované propagandistické lži. A zásadním tématům se věnujte, jen pokud Vás opravdu zaujmou.

1 0
možnosti
LB

Tak to jsem teda zvědavá, jak se postavíte k blogování. Zatím si stěžujete, je vidět, že se netěšíte domů na ženušku, ale na králíky. Hmm, podivné preference, pane. Ale možná jen sníte o králíkovi na pekáči. Čert ví. Budu se těšit na vaše další dílo, jistě bude stejně poutavé jako tento prolog.;-D

4 3
možnosti
FS

Já se k tomu postavím čelem, a budete s panem JIndrou koukat, jaký zásadní témata vytáhnu. A poutavý. A kdo si nestěžuje, prosím vás? Jen ten, kdo má vymytej mozek, ne? A moji ženu do toho laskavě netahejte.

3 3
možnosti
Foto

Ano, výtečně! Další zásadní blog na zásadní témata! Co přijde příště? Zelináři budou psát o tom, jak objednávají banány, řezníci se zamyslí nad tím, že mají na pultě maso? Lidi (a pane Smutný), proboha, mějte soudnost, proč musíte exhibovat se svýma všedníma životama, to proboha fakt myslíte, že jinde se taky nehrdlej o teplou večeři? Ach... :-/

7 3
možnosti
FS

Pane JIndra, nevím o čem píšete vy. Já svoje psaní rozhodně za žádnou exhibici nepovažuju. A svůj všední život mám rád, i když bych někdy nejradši se vším praštil. A příště napíšu opravdu zásadnější téma, to uvidíte. A tady u nás máme takovýho řezníka Erharta, že ten kdyby jen napsal o svých výrobcích, tak byjste slintal, pane JIndra.

4 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS